دستورالعمل تردد در دانشگاه فردوسی مشهد از امروز، 28 اسفند اجرایی می گردد خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، دانشگاه فردوسی مشهد دستورالعملی حفاظتی ویژه ایام تعطیلات نوروز و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و امنیتی در این دانشگاه صادر کرد که از امروز، 28 اسفند، اجرا می گردد.

دستورالعمل تردد در دانشگاه فردوسی مشهد از امروز، 28 اسفند اجرایی می گردد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فردوسی مشهد دستورالعملی حفاظتی ویژه ایام تعطیلات نوروز و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و امنیتی در این دانشگاه صادر نموده است.

حراست دانشگاه فردوسی در این دستورالعمل از دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواسته است با توجه به شیوع کرونا و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و اصول ایمنی، حتی المقدور در ایام تعطیلات نوروزی از مراجعه به دانشگاه خودداری نمایند و تنها افرادی که بنا به ضرورت استفاده و با مجوز قبلی در دانشگاه حضور یابند.

براساس این اطلاعیه تردد افراد به صورت سیستمی و با ثبت الکترونیکی صورت می گیرد و بنابراین دانشجویان هنگام مراجعه به دانشگاه باید حتما کارت دانشجویی همراه داشته باشند.

این اطلاعیه اعلام نموده است که تردد دانشجویان در ایام تعطیلات به واحد های مختلف دانشگاه ممنوع است و تنها دانشجویانی که جهت انجام پروژه تحقیقاتی تردد آنان ضرورت داشته باشد، می توانند به مجموعه دانشگاه وارد شوند. این دسته از دانشجویان نیز باید به وسیله پرتال دانشجویی خود برای حضور در دانشگاه درخواست برگ تردد نموده باشند تا پس از تأیید استاد راهنما و مدیر گروه مربوطه، امکان حضور در دانشگاه برای آنان فراهم گردد.

دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی مستقر در پردیس دانشگاه فردوسی، درخواست تردد باید به واحد مربوطه اعلام گردد تا پس از ارسال لیست افراد متقاضی، برگه تردد برای آنان صادر گردد.

این دستورالعمل از امروز، 28 اسفند اجرایی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80104

به "دستورالعمل تردد در دانشگاه فردوسی مشهد از امروز، 28 اسفند اجرایی می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل تردد در دانشگاه فردوسی مشهد از امروز، 28 اسفند اجرایی می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید