درخواست ترامپ از جمهوریخواهان برای حمایت از وی در برابر دموکرات ها

به گزارش مهسان بلاگ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی برای جمهوریخواهان از آنها خواسته است تا برای دفاع از وی، شدیدتر و سخت تر مبارزه نمایند.

درخواست ترامپ از جمهوریخواهان برای حمایت از وی در برابر دموکرات ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جمهوریخواهان برای مبارزه سخت تر برای او در شرایطی است که تحقیقات دموکرات ها برای استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده تشدید شده است.

ترامپ در جریان نشست کابینه در کاخ سفید گفت: جمهوریخواهان باید مبارزه نمایند و مستحکم تر باشند. جمهوریخواهان باید سخت تر مبارزه نمایند چرا که دموکراتها قصد ضربه زدن به حزب جمهوریخواه را در انتخابات دارند.

ترامپ به خاطر 3 مساله اصلی در عرصه سیاست خارجی با نقدها شدید اعضای حزب جمهوریخواه روبرو شده است: مسائل مربوط به اوکراین که موجب شروع تحقیقات استیضاح شده، تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه و تصمیم وی برای برگزاری نشست رهبران گروه 7 در استراحتگاه و میدان گلف شخصی اش در فلوریدا.

منابع مطلع اعلام نموده اند که بعضی اعضای حزب جمهوریخواه به صورت خصوصی به میک مولوانی رئیس کارکنان کاخ سفید نسبت به برگزاری نشست رهبران گروه 7 در فلوریدا هشدار داده و از این تصمیم به شدت انتقاد نموده اند.

این در شرایطی است که تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی نیز موجب انزوای بیشتر کاخ سفید شده است. اعضای مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته با تصویب قطعنامه ای مخالفت قاطع خود را با این تصمیم ترامپ اعلام نموده اند.

خروج نظامیان آمریکایی از شمال سوریه، زمینه لازم برای اشغال مناطق کردنشین توسط ارتش ترکیه را فراهم نموده است.

از سوی دیگر گفتگوی جنجالی 25 جولای ترامپ با رئیس جمهور اوکراین درباره تحقیقات قضایی از جو بایدن نیز به چالش و دردسر بزرگی برای کاخ سفید تبدیل شده است.

افشای این مساله موجب افزایش حمایت های عمومی در آمریکا از استیضاح ترامپ شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23409

به "درخواست ترامپ از جمهوریخواهان برای حمایت از وی در برابر دموکرات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ترامپ از جمهوریخواهان برای حمایت از وی در برابر دموکرات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید