دایره المعارف شهدای زنجانی تألیف می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، علی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان، گفت: در راستای پاسداشت یاد و خاطره 3000 شهید زنجانی، کنگره بزرگی در سال 1400 در زنجان برگزار خواهد شد.

دایره المعارف شهدای زنجانی تألیف می گردد

وی با اشاره به اینکه تمهیدات برگزاری این کنگره اندیشیده شده و بیش از 20 کمیته در این بخش تشکیل شده است، اضافه نمود: دو کمیته که نقش موثری در برگزاری این کنگره دارند شامل کمیته جمع آوری آثار و تکریم شهدای کنگره و کمیته تألیف است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کمیته جمع آوری اسناد مربوط به شهدا کار گردآوری اسناد از جمله وصیت نامه ها، پلاک و دست نوشته از شهدا را به عهده دارد، بیان نمود: این کار با همکاری خانواده شهدا و دوستان و آشنایان این بزرگواران و با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان زبده در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پس از گردآوری آثار مربوط به شهدا نسبت به برگزاری نمایشگاه موضوعی در این حوزه و گردآوری کتاب اقدام خواهد شد، اضافه نمود: این اقدامات هم با مسؤولیت کمیته تألیف کنگره انجام خواهد شد.

کاظمی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات مربوط به نویسندگان و برگزاری کارگاه های آموزشی در این حوزه برای ارتقای سطح اطلاعات نویسندگان بیان نمود: در نظر داریم برای این کنگره دایره المعارف شهدای زنجان را تألیف کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به دستگاه های دخیل در تألیف این دایره المعارف بیان نمود: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان زنجان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اداره کل حفظ آثار سپاه انصارالمهدی زنجان هر یک بنا به توضیح وظایفی که دارند، در گردآوری این دایره المعارف همکاری خواهند کرد.

وی گفت: قطعا همکاری بخش های مختلف بنیاد شهید با دبیرخانه کنگره 3000 شهید استان، لازم است چرا که برگزاری کنگره، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50542

به "دایره المعارف شهدای زنجانی تألیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایره المعارف شهدای زنجانی تألیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید