خبرنگاران مصرف بی رویه آب در تهران نوبت بندی را به دنبال دارد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مصرف بی رویه آب نوبت بندی را به دنبال دارد گفت: با توجه به کاهش 50 درصدی بارندگی ها در کشور نسبت به سال گذشته اگر شرایط مصرف به شکل کنونی تداوم یابد، تامین آب تهران با مشکل جدی روبرو می گردد.

خبرنگاران مصرف بی رویه آب در تهران نوبت بندی را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگاران از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری روز دوشنبه در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 104 میلیون مترمکعب آب در تهران مصرف شده است.

او ادامه داد: سرانه فراوری در شهر تهران حدود 300 لیتر و سرانه مصرف 240 لیتر است و مابه التفاوت سرانه مصرف و فراوری در رقم آب به حساب نیامده محاسبه می گردد.

بختیاری گفت: در شهر تهران هر فرد به طور متوسط 240 لیتر آب در شبانه روز مصرف می نماید که این رقم 20 تا 25 درصد بیش تر از حد استاندارد است.

او با اشاره به افزایش 45 درصدی مصرف آب در بازه زمانی ابتدای شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: همه ساله مصرف آب در زمستان به حدود دو میلیون و 600 مترمکعب می رسید، اما سال جاری در هیچ روزی مصرف آب تهران کم تر از سه میلیون مترمکعب نبوده است.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال حاضر 60 درصد مردم تهران زیر الگوی مصرف، 20 درصد برابر با الگوی مصرف و 20 درصد بالای الگوی مصرف آب مصرف می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87851

به "خبرنگاران مصرف بی رویه آب در تهران نوبت بندی را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف بی رویه آب در تهران نوبت بندی را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید