خبرنگاران روحانی بر ارائه آموزش بر بستر مجازی تاکید نمود

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - رئیس جمهوری در گفت وگو با وزیر آموزش و پرورش، بر ضرورت کوشش برای فضا و امکان مناسب جهت ارائه آموزش بر بستر فضای مجازی تاکید نمود.

خبرنگاران روحانی بر ارائه آموزش بر بستر مجازی تاکید نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حسن روحانی در این گفت وگو با تاکید بر اینکه تعطیلی فضاهای آموزشی به هیچ وجه نباید به معنای تعطیلی آموزش باشد، از کوشش همه معلمان کشور برای تحقق شعار تعطیلی مدرسه در دوره مبارزه با بیماری کرونا، تعطیلی آموزش نیست، قدردانی کرد.

رئیس جمهور در این گفت و گوهمچنین کوشش برای فضا و امکان مناسب جهت ارائه آموزش بر بستر فضای مجازی و مراقبت از امنیت اطلاعات مربوط به دانش آموزان و معلمان و اختصاصی بودن فضای آموزشی در محیط اختصاص یافته را ضروری خواند.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت وگو گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته، ارائه کرد.

کادر آموزشی کشور از 5 اسفند که مدارس تعطیل شدند اقدام به آموزش به وسیله صدا و سیما کردند.به همین دلیل 90درصد دانش آموزان تحت پوشش آموزش های تلویزیونی و مجازی معلمان قرار گرفتند.

با گسترش بیماری کرونا در بیش از 190 کشور دنیا، مراکز آموزشی که محل تجمع تعداد زیادی از دانش آموزان بودند تعطیل شد و مقرر شد از اواخر اسفندماه سال گذشته دروس دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی و صدا وسیما دنبال گردد.

با این اقدام سازوکارهای بسیار گسترده ای برای پیشبرد امور آموزشی و تحقیقاتی با تمرکز بر بستر فضای مجازی و آموزش از راه دور در کشورمان طراحی و تدوین شد تا فعالیت آموزشی دانش آموزان تحت هیچ شرایطی تعطیل نگردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44037

به "خبرنگاران روحانی بر ارائه آموزش بر بستر مجازی تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روحانی بر ارائه آموزش بر بستر مجازی تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید