خبرنگاران داوطلبان اخبار کنکور را تنها از سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، تهران-خبرنگاران- سازمان سنجش آموزش کشور باردیگر زمان برگزاری آزمون سراسری را براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای 29، 30، 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه بیان کرد و از داوطلبان کنکور خواست اخبار آزمون سراسری را تنها به وسیله سایت این سازمان پیگیری نمایند.

خبرنگاران داوطلبان اخبار کنکور را تنها از سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند

سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای تاکید نمود: آزمون سراسری سال 1399 بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه 29، پنج شنبه 30، آدینه 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب، با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های کشوری و لشگری برگزار می گردد.

در ادامه اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: این سازمان با دعوت از تمام اصحاب رسانه و مسوولین در جهت ایجاد فضای آرامش بخش برای داوطلبان و خانواده های آنها و مساعدت در پرهیز از ایجاد فضای تنش زا اطمینان دارد برگزاری آزمون سراسری بار دیگر عرصه بروز نماد همدلی خواهد شد.

سازمان سنجش از داوطلبان کنکور سراسری درخواست کرد برای کسب اطلاعات لازم در مورد آزمون و به جهت داشتن آرامش و اطمینان لازم، ضمن عدم توجه به منابع خبری غیر رسمی، اخبار آزمون را تنها به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) پیگیری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، شامگاه دوشنبه 20 مردادماه وزیر بهداشت با ارسال یک پست در حساب کاربری اینستاگرام تعویق یک ماهه آزمون سراسری سال 99 ورود به دانشگاه های کشور را پیشنهاد کرد.

وی نوشت : امروز عصر مجدد با حضور ریاست محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه ای داشتیم؛ وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اجرای پروتکل های سختگیرانه در این زمان به جامانده میسر نیست؛ مگر این که دستورالعمل ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

وزیر بهداشت در این یادداشت توضیح داد: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعاً سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که رییس محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت نیز در این مورد کاملاً همراه و موافق بودند.

نمکی ادامه داد: به مسوولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعاً نمی توانید این دستورالعمل ها را بدرستی اعمال کنید، با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تأکید می کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید.

نمکی در ادامه این مطلب نوشت: پیشنهاد وزارت علوم، تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح گردد.

ستاد ملی مقابله با کرونا نیز روز گذشته تعویق سه باره کنکور سراسری را تصویب نکرد. این آزمون یک میلیون و 393 هزار و 31 داوطلب دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57993

به "خبرنگاران داوطلبان اخبار کنکور را تنها از سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان اخبار کنکور را تنها از سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید