خبرنگاران تصادف پیاپی در کرج یک کشته و 9 مصدوم داشت

به گزارش مهسان بلاگ، کرج - خبرنگاران- رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز بیان کرد که تصادف پیاپی در کلانشهر کرج سبب مرگ یک عابر و مصدومیت 9 نفر دیگر شد.

خبرنگاران تصادف پیاپی در کرج یک کشته و 9 مصدوم داشت

دکتر مهرداد بابایی روز آدینه در تشریح حادثه به خبرنگاران گفت : یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 بامداد امروز در زیرگذر شورای کرج با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد که یک دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در زمان حضور امدادگران ، یک دستگاه خودرو اپتیما با سرعت بالا در حال عبور از جهت بود که با تکنسین های اورژانس ، یک دستگاه موتور سیکلت و 2 عابر حاضر در صحنه تصادف قبلی برخورد کرد.

بابایی گفت: در مجموع در این 2 حادثه 10 نفر مصدوم شدند که یکی از آنان حین انتقال به بیمارستان به علت شدت مصدومیت جان باخت.

وی گفت: برای امدادرسانی به کل حادثه دیدگان پنج دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد که هفت نفر از مصدومان پس از انجام درمان اولیه به بیمارستان شهید مدنی و سه نفر دیگر به بیمارستان امام حسین (ع) البرز انتقال داده شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66825

به "خبرنگاران تصادف پیاپی در کرج یک کشته و 9 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف پیاپی در کرج یک کشته و 9 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید