خبرنگاران آلمان، راه های میانبر را برای دستیابی زودهنگام به واکسن کرونا، خطرناک ارزیابی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - یک عضو دولت آلمان روز سه شنبه گفت که کشورش برای ساخت واکسن علیه بیماری کووید - 19، از مسیرهای خطرناک برای کوتاه کردن زمان فراوری این واکسن، استفاده نخواهد کرد.

خبرنگاران آلمان، راه های میانبر را برای دستیابی زودهنگام به واکسن کرونا، خطرناک ارزیابی می نماید

به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین؛ آنیا کارلیچک وزیر پژوهش آلمان در نشست خبری اضافه نمود: حتی هنگامی که دنیا در انتظار یک واکسن است، ما از راه های میانبر و خطرناک استفاده نخواهیم کرد و در آلمان یا اروپا از این راستا منحرف نخواهیم شد. به باور من همه کشورهای دنیا باید این راه را بپیمایند.

وی دوباره بر پیش بینی ماه ژوئیه خود تاکید نمود که انتظار در دسترس قرار دریافت گسترده این واکسن را تا میانه سال آینده میلادی (2021) ندارد.

به گزارش خبرنگاران؛ این در حالیست که فصل بی سرانجام کرونا در اروپا در حالی ادامه دارد که فرایند صعودی شمار مبتلایان به کووید-19 در بعضی کشورهای قاره سبز به ویژه در آستانه فصل سرد، زنگ خطرها را به صدا در آورده و از پاییز و زمستانی سخت خبر می دهد.

بر اساس برآورد تارنمای ورد میترز در باره مبتلایان به کرونا، بعد از روسیه با ثبت بیش از یک میلیون و 62 هزار مورد، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و آلمان به ترتیب با ثبت بیش از 576 هزار، 381 هزار، 368 هزار، 287 هزار و 261 هزار مورد، در صندلی پنج کشور نخست اروپایی در فهرست دنیای قرار دارند.

میانگین روزانه یک هزار و 700 نفره شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در آلمان، گر چه با هفت هزار مبتلا در دوره پیک بیماری فاصله زیادی یافته، اما گردهمایی اعتراضی روزهای اخیر شهفرایندان این کشور در مخالفت با محدودیت های کرونایی، به چالش مضاعفی برای دولت این کشور تبدیل شده است.

اگرچه شواهد حاکی از کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در بعضی کشورهای اروپا نسبت به ماه های ابتدایی از زمان شروع اپیدمی است، اما به دنبال بازگشایی مدارس و مشاغل نگرانی ها از موج جدید ابتلا در این قاره بیش از پیش شده، اما کارل لایترباخ از سیاستمداران بخش بهداشت حزب سوسیال دموکرات آلمان پیش بینی نموده است که شرایط همه گیری کرونا در اروپا به زودی بدتر از ایالات متحده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61660

به "خبرنگاران آلمان، راه های میانبر را برای دستیابی زودهنگام به واکسن کرونا، خطرناک ارزیابی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آلمان، راه های میانبر را برای دستیابی زودهنگام به واکسن کرونا، خطرناک ارزیابی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید