حمله رسانه هایروپرت مرداک به ترامپ؛ بزرگوارانه رفتار کن!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- چندین رسانه محافظه کار متعلق به روپرت مرداک در آمریکا، در تلاشی ظاهری برای هشدار به خوانندگان و مخاطبان مبنی بر آنکه دونالد ترامپ ممکن است انتخابات ریاست جمهوری را باخته باشد، لحن پیام رسانی خود را تغییر داده اند.

حمله رسانه هایروپرت مرداک به ترامپ؛ بزرگوارانه رفتار کن!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، پیغام رسانی تازه رسانه ها به نظر می رسد از نزدیک هماهنگ شده است و شامل درخواستی از ترامپ مبنی بر حفظ میراث خود با نشان دادن بزرگواری در پذیرش شکست است. این پیغام در فاکس نیوز، وال استریت ژورنال و نیویورک پست در حال انتقال است- رسانه هایی که مشتاقانه توسط خود ترامپ مصرف می شوند، به خصوص فاکس.

لورا اینگرام، یکی از مجریان فاکس نیوز که پس از صحبت در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2016 جزو نزدیکان رئیس جمهور بود، اظهارات عجیبی مطرح نمود که ظاهراً خطاب به شخص ترامپ بود و از او خواسته بود که اگر شکستی رخ دهد و زمان فرا رسیدنش، آن را با بزرگواری و خونسردی و متناسب با میراث خود بپذیرد.

اینگرام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمانی که وقت پذیرش نتیجه ناخوشایند این انتخابات برسد، که امیدواریم هیچ موقع این طور نشود، اما اگر زمانش رسید، رئیس جمهور باید آن را با همان لطف و خونسردی که در آن تالار شهر با ساوانا گوتری به نمایش گذاشت، بپذیرد. بسیاری از مردم درباره لحن و حضور ایشان اظهارنظر کردند، دقیقاً همان چیزی که رئیس جمهور نیاز دارد.

وی افزود: باخت حال حاضر، به ویژه زمانی که باور دارید فرآیند باختن شما عادلانه نبوده است، مشتی در شکم است. این را هم بگویم که امشب در حال تصدیق چیزی نیستم. اما اگر اتفاق بیفتد، افتضاح است. اما میراث رئیس جمهور ترامپ تنها در صورتی که وی بر حرکت کشور به جلو متمرکز شود، مهم تر خواهد شد.

وال استریت ژورنال هم مطلب تحلیلی با دقیقاً همین پیغام منتشر کرده است. تیتر این مطلب آخر بازی ریاست جمهوری است و در سوتیتر آن نوشته شده که ترامپ حق مبارزه در دادگاه را دارد، اما برای اثبات تقلب در انتخابات نیاز به شواهد دارد.

این مطلب هشدار داده میراث دونالد ترامپ در صورتی که اقدام آخر او امتناع تلخی از پذیرش شکست قانونی باشد، به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

پوشش خبری در فاکس نیوز هم به طرز مشابهی نسبت به دروغ های ترامپ درباره تقلب انتخاباتی که وی به امید برگرداندن نتیجه ایراد می کند، کم طاقتی نشان داده است.

زمانی که از خبرنگار فاکس درباره ادعای کارزار ترامپ مبنی بر آنکه ناظران جمهوری خواه اجازه مشاهده شمارش آرا را نداشته اند پرسیده شد، وی با صراحت اظهار کرد: درست نیست. دست نیست. واقعاً درست نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67310

به "حمله رسانه هایروپرت مرداک به ترامپ؛ بزرگوارانه رفتار کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله رسانه هایروپرت مرداک به ترامپ؛ بزرگوارانه رفتار کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید