جهانبخش: از شرایطم در برایتون راضی ام و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم، تقریباً مطمئن بودم که فصل خوبی خواهم داشت

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که هفته گذشته برای اولین بار با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت، از حضور در این تیم ابراز رضایت کرد.

جهانبخش: از شرایطم در برایتون راضی ام و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم، تقریباً مطمئن بودم که فصل خوبی خواهم داشت

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه برایتون انگلیس، درباره شرایط خود در تیم فوتبال این باشگاه و پشت سر گذاشتن نخستین بازی اش با برایتون در فصل جاری لیگ برتر انگلیس گفت: من واقعاً سخت کار و کوشش می کنم به روش بازی که سرمربی تیم می خواهد، عادت کنم.

ملی پوش فوتبال کشورمان با یادآوری اینکه سال جاری شیوه بازی تیم برایتون با فصل گذشته متفاوت است. گفت که آنها هفته خوبی را پشت سر گذاشته اند.

وی با اشاره به کوشش های خود برای بازگشت به ترکیب اصلی برایتون توضیح داد: شما به عنوان بازیکن حرفه ای باید تمرین کنید و شرایط خوبی داشته باشید تا سرمربی به شما فرصت بازی بدهد. سرمربی جدید، انتظارات جدیدی از بازیکنان دارد و من هم کوشش می کنم به شیوه ای که او می خواهد، تمرین کنم. من همواره سخت کار می کنم و این کار را ادامه می دهم تا زمانی که سرمربی به من احتیاج داشت، آماده باشم.

هر بازیکنی می خواهد در بازی ها به میدان برود، اما من اینجا خیلی از شرایطم راضی هستم.، هافبک ایرانی تیم برایتون ضمن بیان این جمله گفت: تیم خوب بازی می نماید و من هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم. کوشش می کنم خودم را با روش بازی که مربی از من می خواهد، تطبیق دهم. سخت کوشش می کنم تا شانس های بیشتری به دست بیاورم.

جهانبخش با اشاره به مدت حضورش در فوتبال انگلیس و باشگاه برایتون گفت: من اکنون یک سال و نیم است که در انگلیس هستم و شاید تاکنون توانایی های خود را نشان نداده ام، اما علاقه مندم که سال جاری این کار را انجام دهم. در سال اول باید چیزهای زیادی را درباره لیگ برتر یاد می گرفتم. من تقریباً مطمئن بودم سال جاری فصل خوبی برای من خواهد بود، چون چیزهای زیادی درباره این کشور و مسائل دیگر یاد گرفته بودم. این شرایط با چیزی که قبلاً به آن عادت داشتم، متفاوت بود، اما شرایط خوبی داشته ام و از تمرین لذت می برم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29443

به "جهانبخش: از شرایطم در برایتون راضی ام و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم، تقریباً مطمئن بودم که فصل خوبی خواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: از شرایطم در برایتون راضی ام و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم، تقریباً مطمئن بودم که فصل خوبی خواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید