جدال لفظی دولت پاکستان و حزب جمعیت علمای اسلام در آستانه اعتراضات خیابانی

به گزارش مهسان بلاگ، در حالیکه فضل الرحمن به موعد خود برای برگزاری اعتراضات خیابانی نزدیک شده وزرای دولت اسلام آباد حرکت او را محکوم به شکست دانستند.

جدال لفظی دولت پاکستان و حزب جمعیت علمای اسلام در آستانه اعتراضات خیابانی

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، علیرغم مخالفت حزب مردم و حزب نواز با برگزاری اعتراضات خیابانی در تاریخی که توسط جمعیت علمای اسلام اعلام شده بود با این حال فضل الرحمان رئیس این حزب مصر به برگزاری این اعتراضات است.

وی در این خصوص شرح داد: ما در تاریخ 27 اکتوبر به اسلام آباد خواهیم رفت و علیه دولت عمران خان اعتصاب عمومی خود را آغاز خواهیم کرد.

فضل الرحمان تاکید کرد: اعتراضات ما تا زمان ساقط شدن دولت عمران خان ادامه پیدا می کند و ما ترسی از پیش آمدهای پیش رو نداریم.

از سوی دیگر عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز به ادعاهای فضل الرحمان واکنش نشان داده و حرکت او را محکوم به شکست دانست.

نخست وزیر پاکستان گفت: فضل الرحمان نمی تواند تغییراتی که در نظام درس مدارس دینی به وجود آمده را تاب بیاورد و برای از دست نرفتن قدرتش از واژه دین سواستفاده می کند.

فواد چوهدری وزیر علوم پاکستان نیز به ادعاهای فضل الرحمان واکنش نشان داده و گفت: اقدام او غیر قانونی، غیر اخلاقی و علیه منافع ملی است.

چهره برجسته حزب تحریک انصاف گفت: فضل الرحمان برای برگزاری اعتراضات و اعتصابات خیابانی باید مجوزهای لازم را دریافت کند.

شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان نیز ضمن واکنش به اقدام فضل الرحمان گفت: او در دامی خواهد افتاد که خود آن را برای دیگران پهن کرده است.

شیخ رشید تاکید کرد: تمام اعتراضاتی که از سوی اپوزیسیون صورت می گیرد برای آزادی اشخاصی نظیر نواز شریف و آصف علی زرداری است که جرائم اقتصادی آنها اثبات شده است.

وی گفت: بسیاری از چهره های مذهبی نیز حامی عمران خان هستند و فضل الرحمان نمی تواند با تکیه بر حضور غیر موثر اپوزیسیون در این اعتراضات توفیقی به دست آورد.

گفتنی است فضل الرحمان که در انتخابات سال گذشته به سختی باخت اینک در تلاش است با برگزاری اعتراضات خیابانی دولت عمران خان را ساقط کند .

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20133

به "جدال لفظی دولت پاکستان و حزب جمعیت علمای اسلام در آستانه اعتراضات خیابانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال لفظی دولت پاکستان و حزب جمعیت علمای اسلام در آستانه اعتراضات خیابانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید