ثبت نام در کارگاه های آموزشی تسهیل گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از دیبرخانه ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب، علاقه مندان به تسهیل گری باشگاه های کودک و نواجوان می توانند تا 28 آبان ماه با مراجعه به سایت مروجان کتابخوانی به نشانی http://bookpromotion.ir/reading-clubs/facilitator-registration/ برای شرکت در کارگاه های آموزشی ثبت نام کنند.

ثبت نام در کارگاه های آموزشی تسهیل گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد

کارگاه ها و دوره های آموزشی مربیان باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از اول آذرماه با ظرفیت آموزش یک هزار تسهیل گر آغاز خواهد شد. در این دوره به دلیل شیوع کرونا کارگاه ها و دوره های تعلیم تسهیل گر از سه طریق بسته های آموزشی پستی، بسته آموزشی آنلاین با بارگذاری روی سایت شبکه ترویج کتابخوانی و در صورت مهیا شدن شرایط به صورت حضوری انجام می شود.

تسهیلگران پس از گذراندن کارگاه آموزشی می توانند طبق شیوه نامه باشگاه کتاب خوانی ثبت کنند. تسهیلگران، داوطلبان شرکت کننده در کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان هستند که باشگاه کتاب خوانی را در شهرها و روستاها تشکیل می دهند و شامل مروجان کتاب خوانی، کتابداران، مربیان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، معلمان، مربیان مهدکودک ها، مربیان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان های غیردولتی و مؤسسات آموزش عالی هستند.

ثبتنام کتابفروشی ها در طرح تخفیف باشگاههای کتابخوانی

همچنین رویداد دیگر آغاز ثبت نام کتاب فروشی های متقاضی عضویت در طرح تخفیف باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان است؛ این رویداد از 17 آبان ماه آغاز شده و کتابفروشی ها متقاضی تا آخر آبان ماه برای ثبت نام مهلت دارند. کتاب فروشی ها برای عضویت در این طرح باید به سایت http://jam.ketab.ir مراجعه کنند و عضو طرح های تخفیف کتاب برای جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان شوند. یارانه، ویژه اعضای باشگاه های کتاب خوانی است و صرفاً در کتاب فروشی هایی ارائه خواهد شد که در این طرح ثبت نام کرده باشند. ضرورت دارد هر شهرستان حداقل یک کتاب فروشی عضو طرح جام باشگاه های کتاب خوانی داشته باشد.

همچنین بر اساس این گزارش اعضای جام باشگاه های کتاب خوانی از 50 درصد تخفیف تا سقف خرید 80 هزارتومان برخوردار می شوند.

براساس این گزارش فهرست کتاب های پیشنهادی جام باشگاه های کتابخوانی تا سقف 50 درصد تخفیف خواهد داشت و کتاب های بیرون از فهرست پیشنهاد از 30 درصد تخفیف برخوردار خواهد شد. اعضاء جام باشگاه های کتابخوانی تا پایان اسفندماه سال جاری می توانند از تخفیف یاد شده استفاده کنند. فهرست تدوین و معرفی شده کتاب های برگزیده 8 سال اخیر، با عنوان کتاب های پیشنهادی پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان را کتاب فروشان در اختیار دارند؛ علاوه بر آن فهرست کتاب های پیشنهادی در سایت خانه کتاب بارگذاری می شود.همچنین مهدکودک های فعال نیز متناسب با تعداد اعضای باشگاه های کتاب خوانی تا سقف 15 میلیون ریال، از یارانه خرید کتاب بهره مند می شوند.

تخفیف ویژه اعضای باشگاه های کتاب خوانی و مهدکودک ها است و صرفاً در کتاب فروشی هایی ارائه خواهد شد که در سایت خانه کتاب ایران jam.ketab.ir عضو شده باشند و فهرست این کتاب فروشی ها از طریق این سایت در هر شهر اعلام می شود. خرید کتاب در طرح تنها برای اعضای باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان امکان پذیر است که در سایت www.bookpromotion.ir ثبت نام کرده باشند.

جام باشگاه های کتاب خوانی با مشارکت نهادهای غیردولتی و دستگاه های اجرایی و عمومی استان ها و شهرستان ها فعالیت می کند و بیش از صد ها هزار کودک و نوجوان ذیل فعالیت جام باشگاه های کتابخوانی به فعالیت های کتابخوانی و ترویج کتاب مشغول هستند؛ ازجمله نهاد های همکار در پیشبرد فعالیت جام باشگاه های کتابخوانی می توان اشاره کرد به کتابخانه های عمومی، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، صندوق بین المللی بچه ها سازمان ملل متحد یونیسف،کمیسیون ملی یونسکو، سازمان بهزیستی،سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67666

به "ثبت نام در کارگاه های آموزشی تسهیل گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در کارگاه های آموزشی تسهیل گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید