تیم ملی اقتدار ایران در آسیا را نشان داد، دیدار با ژاپن حساس است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا پیروز شد مقتدرانه از سد چین گذشته و به نیمه نهایی این مسابقات راه یابد.

تیم ملی اقتدار ایران در آسیا را نشان داد، دیدار با ژاپن حساس است

رحمان رضایی در همین رابطه در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: روند نتایج تیم ملی ایران در بازی های گذشته این نوید را می داد که ما در این بازی هم به پیروزی برسیم. حتی می شد از قبل پیروزی با سه گل مقابل چین پیش بینی کرد.

وی اضافه نمود: ایران در این بازی بی حرف و حدیث و قاطعانه پیروز شد. بچه های ما سه گل زدند و می توانستند سه چهار بار دیگر به گل برسند اما همین نتیجه نشان از اقتدار فوتبال ایران در آسیا می دهد تا تعیین گردد این تیم بی دلیل رنکینگ یک آسیا را در اختیار ندارد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: در این بازی مشاهده شد که هر سه گل ایران از خط دفاعی پایه گذاری شد و مدافعان تیم ما به جز شرکت در کارهای تدافعی پایه گذار گل های بازی هم بودند که این نشان از مشارکت این بازیکنان در تمام جریان بازی است وقتی این حرکت چند بار تکرار می گردد و سه بار از آن به گل می رسیم یعنی آن دفع های توپ مدافعان تمرین شده و هدفمند بوده است و البته در این میان از هوشیاری مهاجمان ما که از این توپ ها به خوبی استفاده کردند نباید گذشت.

رضایی در ادامه اضافه نمود: تنها تیمی هستیم که در آسیا از تمام بازیکنان استفاده نموده ایم که این نشان از نزدیکی کیفیت بازیکنان ما دارد. تنها بازیکنان تغییرناپذیر بیرانوند و امید ابراهیمی هستند. بیرانوند یک نقطه اتکا در این تیم است و ابراهیمی مهمترین و کلیدی ترین بازیکن در تیم ملی ایران است و می توان او را مرکز ثقل تیم دانست.

ملی پوش سابق کشورمان خاطرنشان ساخت: گرچه بازی های ابراهیمی در تیم ملی چندان چشم نواز نیست اما نمی توان از نقش مهم و کلیدی او در این تیم به راحتی گذشت در تایید ادعای من همین بس که کی روش هرگز در بازی های تیم ملی چه در جام جهانی و چه جام ملت ها از استفاده از این بازیکن چشم پوشی نکرد.

وی در ادامه اضافه نمود: با اینکه در خط دفاعی تغییرات زیادی داشته ایم اما هماهنگی و انسجام ما در ساختار دفاعی بر هم نخورد دلیل مهم آن این است که کی روش در تمرینات همه این ترکیب ها را استفاده نموده و همه بازیکنان را کنار هم به کار گرفته است و الان می بینیم که همه مدافعان ما از بازی کنار یکدیگر درک خوبی دارند.

رضایی در مورد بازی آینده ایران برابر ژاپن بیان داشت: این حساس ترین بازی ایران در این مسابقات است و به اعتقاد من از فینال حساسیت بیشتری دارد. شواهد می گوید تیم ایران با این کیفیت باید با رجحان مطلق ژاپن را پشت سر بگذارد اما از تیم ژاپن و فوتبال مرموزی که در این مسابقات از خود نشان داده نباید راحت گذشت و باید مقابل این تیم باهوش تر از سایر دیدارها بازی کنیم. به هر حال ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا در این مسابقات است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4871

به "تیم ملی اقتدار ایران در آسیا را نشان داد، دیدار با ژاپن حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی اقتدار ایران در آسیا را نشان داد، دیدار با ژاپن حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید