تیراندازی مرگبار در آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، تیراندازی در دو سالن ماساژ شهر آتلانتای ایالت جورجیا و یک سالن ماساژ دیگر در حومه این شهر 8 کشته بر جای گذاشت که بیشتر آنها آسیایی تبار هستند.

تیراندازی مرگبار در آمریکا

رودنی برایانت، رئیس پلیس آتلانتا، شامگاه سه شنبه 26 اسفند گفت که سه نفر بر اثر تیراندازی در یکی از اسپاهای شمال غرب آتلانتا کشته شدند و نفر چهارم نیز در اسپای دیگری آن سوی خیابان. وی افزود که همه این قربانیان زنان آسیایی تبار بودند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس می نویسد، افسران پلیس آتلانتا در پی یک تماس تلفنی که از وقوع سرقت در یک اسپا خبر می داد راهی محل شدند و جنازه سه زن را در آنجا یافتند. آنها وقتی که هنوز در صحنه بودند مطلع شدند در اسپای دیگری آن سوی خیابان نیز تیراندازی رخ داده که وقتی خود را به آنجا رساندند با جسد زن دیگری روبرو شدند.

این گزارش اضافه می کند که ساعاتی قبل از این حوادث، مقامات کانتی چِروکی در شمال آتلانتا اعلام کرده بودند که سه نفر در یک سالن ماساژ کشته و دو نفر هم زخمی شده اند که یکی از مجروحان در نهایت در بیمارستان درگذشت.

مظنون اصلی کیست؟

دوربین های مداربسته در سالن ماساژ تصاویر مظنون اصلی این حادثه را ضبط کرده و مقامات کانتی چِروکی نیز این تصاویر را در اختیار رسانه ها گذاشته اند تا اگر هر کسی اطلاعاتی در مورد او دارد با پلیس در میان بگذارد. تا به امروز مشخص شده که مظنون این حادثه رابرات آرون لانگ نام دارد که 21 ساله است.

پلیس آتلانتا می گوید که با مقامات کانتی چِروکی در ارتباط است. به گفته مقامات آتلانتا، هنوز نمی توان نتیجه گرفت که آیا ارتباط احتمالی میان این تیراندازی ها وجود دارد یا نه.

آتلانتا پرجمعیت ترین شهر ایالت جورجیا در جنوب شرق ایالات متحده و مرکز تجاری و فرهنگی این ایالت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82924

به "تیراندازی مرگبار در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی مرگبار در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید