توصیه های فرگوسن به سولسشر برای متوقف کردن مسی

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- یادداشت های سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای یونایتد در کتاب زندگی نامه خود در خصوص راههای متوقف کردن لیونل مسی، می تواند کارگشای اوله گانر سولسشر در نبرد حساس امشب در اولدترافورد باشد.

توصیه های فرگوسن به سولسشر برای متوقف کردن مسی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه میرِر انگلیس روز چهارشنبه نوشت: یونایتدها امشب در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد از قهرمان لالیگا پذیرایی می نمایند.

این دیدار پس از فینال لیگ قهرمانان سال 2011 که با رجحان آبی اناری ها به خاتمه رسید، نخستین رویارویی آنها محسوب می گردد.

در آن سال لیونل مسی در ومبلی همه کاره زمین بود و بار دیگر نیز راهنمایی خط حمله بارسا را پیش از جدال در نیوکمپ بر عهده خواهد داشت.

فرگوسن پس از شکست 3 بر یک مقابل بارسلونا که 2 سال بعد نیز بار دیگر در فینال این تورنمنت مهیج تکرار شد در کتاب زندگی نامه خود که در سال 2013 منتشر شد، راه متوقف کردن مسی را اعلام کرد.

وی در این کتاب نوشت: برای سد کردن مسی شما به دفاع آخرهایی احتیاج دارید که بدون نگرانی بابت اتفاقاتی که پشت سرشان رخ می دهد رو به روی وی قرار گرفته و چشم از وی برندارند. طبیعتا او به کناره ها متمایل می گردد و تهدیدی که مسی می تواند از کناره ها ایجاد کند به مراتب کمتر از آن چیزی است که با حرکت از مرکز زمین متوجه تیم شما می گردد.

وی در ادامه می نویسد: پس از آنالیز های زیاد با خودم گفتم، زمانی که دوباره در فینال لیگ قهرمانان به بارسلونا برخورد کنیم، فیل جونز یا کریس اسمالینگ را مامور مستقیم مسی قرار می دهم. به هیچ عنوان نمی خواستم او بار دیگر ما را شکنجه کند.

با این حال، مسی برای چندمین سال متوالی فصلی فوق العاده را در ترکیب تیم تحت راهنمایی ارنستو والورده سپری می نماید و کاتالان ها به همراه وی یکی از محتمل ترین گزینه های فتح سه گانه محسوب می شوند.

مهاجم 33 ساله آبی اناری ها تاکنون در لالیگا 33 گل به ثمر رسانده و در جریان 10 بازی لیگ قهرمانان نیز 6 گل دیگر به آمار کلی گل های زده خود در این تورنمنت اضافه نموده است.

ورزشی**3991**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7831

به "توصیه های فرگوسن به سولسشر برای متوقف کردن مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های فرگوسن به سولسشر برای متوقف کردن مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید