توربین های بادی با یک چرخش انرژی دو خانه را تامین می کنند

به گزارش مهسان بلاگ، نمی توان انکار کرد که توربین های بادی منبعی قدرتمند و پاک برای تولید انرژی هستند، اما همیشه کسانی وجود دارند که سعی می کنند ما را متقاعد کنند که توربین ها نمی توانند انرژی کافی را برای تأمین انرژی موثر جوامع تولید کنند. اما این ادعا به زودی با توسعه پروژه Vineyard Wind در ماساچوست آمریکا رد خواهد شد.

توربین های بادی با یک چرخش انرژی دو خانه را تامین می کنند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از توسعه دهندگان این پروژه به تازگی اعلام کرده اند که از یک توربین بادی ساخته شرکت جنرال الکتریک(General Electric) موسوم به GE Haliade-X که احتمالاً بزرگترین توربین بادی در جهان است و دارای ظرفیت چشمگیر 13 مگاواتی است، استفاده می کنند.

لارس تی. پدرسن مدیر عامل شرکت Vineyard Wind می گوید: انتخاب شرکت جنرال الکتریک به عنوان تأمین کننده توربین های مورد نظر ما به این معنی است که یک شرکت تاریخی آمریکایی نقشی حیاتی در توسعه اولین نیروگاه بادی دریایی در مقیاس تجاری در ایالات متحده بازی خواهد کرد. این یک لحظه بزرگ نه تنها برای آینده پروژه ما بلکه برای آینده صنعت انرژی پاک است که آماده رشد چشمگیر در دهه های آینده است.

این توربین جدید 13 مگاواتی می تواند به زودی روزانه تا 312 مگاوات ساعت برق تولید کند که هشت درصد بیشتر از بیشترین تولید قبلی توسط توربین 12 مگاواتی GE Haliade-X در بندر روتردام هلند است. این توربین با تبدیل شدن به اولین توربینی که توانسته در 24 ساعت 262 مگاوات ساعت انرژی تولید کند که برای تأمین انرژی 30 هزار خانه در منطقه کافی بود، یک رکورد جهانی ثبت کرده است و در صورت تحقق آنچه برای توربین جدید در آمریکا تخمین زده شده، رکورد جدیدی در این حوزه به ثبت خواهد رسید.

جان راجرز تحلیلگر انرژی، محاسبات مربوط به تولید انرژی این توربین جدید را انجام داد و دریافت که این توربین می تواند تمام انرژی مورد نیاز یک خانه را تنها در هفت ثانیه تولید کند. در عین حال، شرکت جنرال الکتریک ادعا می کند که این توربین تنها با یک چرخش می تواند تمام انرژی مورد نیاز یک خانه به مدت دو روز را تأمین کند.

در نهایت، از آنجا که این توربین ها بسیار قدرتمند هستند، تعداد کمتری از آنها برای تأمین انرژی مورد نیاز لازم است که به معنای تلاش و وقت و هزینه کمتر در ساخت آنها و فضای اشغالی کمتری توسط آنها است. بنابراین به نظر می رسد که آینده انرژی بادی واقعاً درخشان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71499

به "توربین های بادی با یک چرخش انرژی دو خانه را تامین می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توربین های بادی با یک چرخش انرژی دو خانه را تامین می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید