تمرینات نفت آبادان شروع شد، وجود رقم های کاذب در جابجایی

به گزارش مهسان بلاگ، سید سیروس پور موسوی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شروع تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه اظهار کرد: تا به امروز به علت وجود اعلام رقم های کاذب از سوی بازیکنان، پیروز به جذب نفرات مورد نظر خود نشدیم.

تمرینات نفت آبادان شروع شد، وجود رقم های کاذب در جابجایی

وی با بیان اینکه تا به امروز با نفرات مختلفی به مذاکره پرداختیم، اضافه نمود: به علت شرایط اقتصادی سنگین اعلام شده از سوی این نفرات و همچنین بودجه محدود باشگاه، پیروز به توافق با این بازیکنان نشدیم که با توجه به جدایی نفرات زیادی از تیم نفت، کار ما در این فصل سخت تر خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره اینکه در تمرینات چند روز اخیر به ارزیابی بازیکنان بومی پرداختیم، اعلام کرد: کار اصلی خود را از هفته آینده و پس از تکمیل شدن کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و جذب نفرات از لیست شماره 2 و 3 بازیکنان مورد نظر، آغاز خواهیم کرد.

پور موسوی گفت: به علت معین نبودن بودجه و اعضای هیئت مدیره زمان بسیاری را از دست دادیم و طرفداران حق دارند که نگران باشند اما تمام کوشش خواهیم کرد با آماده یک تیم جوان و آماده نتایج خوبی را در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال به دست آوریم.

وی از اضافه شدن یک مربی تمرین دهنده به کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اطلاع داد و اضافه نمود: در حال حاضر کاظم فرحانی به عنوان مربی دروازه بان ها و مرتضی بچاری به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند تا پیش از آغاز تمرینات در هفته آینده یک مربی تمرین دهنده نیز معرفی خواهیم کرد.

پور موسوی میدان دادن به جوانان را از اولویت های همیشگی مربیگری خود بیان کرد و گفت: در تیم های پایه باشگاه و در شهرستان آبادان و همچنین نقاط مختلف خوزستان جوانان بسیار توانمندی به لحاظ فنی وجود دارند که فقط به کمی توجه احتیاج دارند که استفاده از جوانان یکی از برنامه های مهم من در تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در مسابقات فصل گذشته فوتبال دسته اول باشگاه های کشور بازیکنان بسیار خوبی وجود دارند که می توانند بخشی از مسائل فنی را رفع نمایند که نگاهی هم به این نفرات برای اضافه شدن به تیم خواهیم داشت.

پور موسوی با بیان اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از طرفداران متعصبی برخوردار است، اضافه نمود: امید می رود که طرفداران نفت کمی صبوری کند و برای جایگزین کردن بازیکنان جدید به جای نفرات جدا شده تیم به زمان احتیاجمند هستیم و برای عبور کردن از این دوران به حمایت مردم خوب آبادان احتیاج داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62766

به "تمرینات نفت آبادان شروع شد، وجود رقم های کاذب در جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات نفت آبادان شروع شد، وجود رقم های کاذب در جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید