تشریح جزئیات برگزاری جایزه فناوری مصطفی(ص)

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) تشریح جزئیات برگزاری این جایزه گفت: مراسم اصلی اعطای جایزه 20 آبان ماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور دانشمندان برجسته علمی برگزار می گردد.

تشریح جزئیات برگزاری جایزه فناوری مصطفی(ص)

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسن ظهور رئیس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) در نشست خبری صبح امروز با بیان جزئیات برگزاری جایزه مصطفی(ص) گفت: برای سومین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) به 202 نهاد و 512 دانشمند برجسته در 52 کشور فراخوان اعلام کردیم که براین اساس مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه 1649 اثر بود.

وی با بیان اینکه مراسم اصلی اعطای جایزه و اعلام اسامی برندگان 20 آبان ماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور دانشمندان برجسته علمی برگزار می گردد، اضافه نمود: از این تعداد 199 اثر مربوط به فناوری اطلاعات، 614 اثر مربوط به زیستی و پزشکی، 172 اثر مربوط به نانو و 614 اثر مربوط به تمام زمینه ها بوده است که در حوزه فناوری اطلاعات چهار اثر، در حوزه زیستی و پزشکی چهار اثر، در تمام زمینه ها 2 اثر به مرحله داوری نهایی رسیدند.

ظهور عنوان نمود: در آنالیز های نهایی بنا شده که در حوزه علم و فناروی زیستی و پزشکی یک جایزه به 2 اثر اعطا گردد؛ افراد برگزیده در این بخش مقیم کشورهای اسلامی نیستند، همچنین در بخش عمومی که دانشمندان مقیم کشورهای اسلامی هستند سه نفر به صورت مشترک جایزه را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد برگزیده در این دوره از جایزه از کشورهای ایران و ترکیه هستند، گفت: 500 داور و مشاور برجسته علمی از 200 دانشگاه طرح های دریافتی را مورد ارزیابی قرار داده اند و برگزیدگان را انتخاب نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24827

به "تشریح جزئیات برگزاری جایزه فناوری مصطفی(ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات برگزاری جایزه فناوری مصطفی(ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید