ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از ترخیص 15 هزار و 500 خودروی توقیفی از آغاز طرح ترخیص خودروهای رسوبی خبر داد.

ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدباقر سلیمی گفت: در اجرای تدابیر سردار فرمانده نیروی انتظامی بعد از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی، مقرر شد طرح ترخیص خودرو های رسوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: در طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی 300 هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور رفع توقیف شده است، و در ادامه این فرایند تدبیری شد که طرح ترخیص خودرو های توقیفی را در دستور کار قرار دهیم، از همین رو دستورالعملی تدوین شده و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در خصوص اجرای طرح ترخیص خودرو های رسوبی خاطرنشان کرد: در این طرح که از 18 خرداد شروع شده و تا 18 مرداد به مدت دو ماه اجرایی خواهد شد تا به امروز تعداد 15هزار و پانصد دستگاه خودروی رسوبی ترخیص شده است.

سرهنگ سیلمی در ادامه با اشاره به ویژگی و تسهیلات طرح ترخیص خودرو های رسوبی اذعان داشت: بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی، امکان تقسیط جرائم رانندگی به مدت یکسال، محاسبه پارکینگ بر مبنای تعرفه سال 94 از جمله تسهیلاتی است که در این طرح در نظر گرفته شده است. همچنین امکان ترخیص خودرو هایی که فاقد بیمه نامه و معاینه فنی بوده اند نیز فراهم شده است. این فرصت با اخذ تعهد از مالکان خودرو ها داده شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا شرح داد: پیش بینی ما این است که به جز خودرو هایی که دارای پفراینده های حقوقی هستند و یا در اثر تصادفات شدید و حریق از حیظ انتفاع خارج شده و امکان استفاده ندارد و در سن فرسودگی هستند، برای 45 درصد خودرو ها امکان ترخیص وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اطلاع رسانی هم که صورت گرفته پلیس راهور با استفاده از سامانه ها برای بیش از 80 هزار نفر از مالکانی که شماره تماس خود را در سامانه به روز رسانی کرده بودند پیامک ارسال کرده است تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند و خواهش ما از مالکان این است که از این فرصت استفاده کنند تا بتوانند وسایل نقلیه خود را با کمترین تشریفات و تسهیلات گسترده ای که پیش بینی شده است ترخیص کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89416

به "ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید