ترامپ به زودی باید جوابگوی اتهامات جنسی علیه خودش باشد

به گزارش مهسان بلاگ، دونالد ترامپ احتمالا سال جاری باید جوابگوی خانم روزنامه نگاری باشد که او را به تجاوز جنسی متهم نموده است.

ترامپ به زودی باید جوابگوی اتهامات جنسی علیه خودش باشد

به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی به نام ای. ژان کارول امید دارد که روز محاسبه در امسال فرا برسد. کارول در نوامبر 2019 بعد از آنکه دونالد ترامپ اتهام تجاوز به او در آپارتمانی در منهتن در اواسط دهه 90 میلادی را رد کرد، دادخواست افترا تنظیم کرد و وکلای او امید دارند که بتوانند ترامپ را وادار نمایند کتبا و به قید سوگند، گواهی دهد. ترامپ مدعی است هرگز کارول را ندیده و او را به دروغگویی برای فروش کتابش متهم می نماید.

اگر قرار باشد ترامپ به قید سوگند گواهی دهد، کارول میخواهد آنجا حاضر باشد. او در مصاحبه ای به رویترز گفت: منتظر لحظه ای هستم که وارد اتاق شوم و آن طرف میز مقابل او بنشینم. هر روز به آن فکر می کنم.

کارول 77 ساله که سابقا ستون نویس مجله ال (Elle) بود، در شکواییه خود و دادخواست پس دریافت اظهارات ترامپ به دنبال جبران خسارت نامشخص است.

این یکی از دو پرونده افترا در رابطه سوءرفتار جنسی علیه ترامپ است که اکنون با خروج او از ریاست جمهوری ممکن است با شتاب بیشتری مورد رسیدگی قرار بگیرد. وکلای ترامپ در زمان حضور او در کاخ سفید با این استدلال که رسیدگی به وظایف ریاست جمهوری منجر می گردد تا پاسخگویی به شکایات مدنی غیرممکن گردد، رسیدگی به این پرونده را به تاخیر انداختند.

جنیفر راجرز، دادستان فدرال سابق که اکنون پروفسور حقوق دانشگاه نیویورک است، می گوید تنها مانع در پیشبرد این شکایت های مدنی این بود که او رئیس جمهور است. روبرتا کاپلان، وکیل این روزنامه نگار هم می گوید گمان می کنم حسی در میان این قضات وجود دارد که الان زمان رسیدگی به این پرونده هاست.

وکیل ترامپ و نماینده دیگر این رئیس جمهوری سابق اظهارنظری درباره این گزارش نداشتند.

ترامپ با شکایت مشابهی از جانب سامر زرووس، از شرکت نمایندگان سابق برنامه تلویزیونی او به نام کارآموز روبروست. زرووس در سال 2016 ترامپ را به سوءرفتار جنسی متهم نموده و گفت که او در جلسه سال 2007 در نیویورک و بعد در هتلی در کالیفرنیا که آنها برای صحبت درباره فرصت های شغلی ملاقات داشتند، به آزار جنسی او پرداخته است.

ترامپ با رد این اتهامات، زرووس را دروغگو خطاب کرد و موجب شد تا او در سال 2017 شکایتی علیه دونالد ترامپ تنظیم کند. ترامپ کوشش های ناموفقی برای بستن این پرونده ها داشته و استدلال می کرد که به عنوان رئیس جمهور از پاسخگویی به شکایت های تنظیم شده در دادگاه های ایالتی مصون است. زرووس و کارول جزو ده ها زنی هستند که آشکارا دونالد ترامپ را به سوءرفتار جنسی که سال ها پیش از رسیدن او به ریاست جمهوری اتفاق افتاده، متهم نموده اند.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78661

به "ترامپ به زودی باید جوابگوی اتهامات جنسی علیه خودش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به زودی باید جوابگوی اتهامات جنسی علیه خودش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید