ترامپ: از امتیاز اجرایی برای جلوگیری از دسترسی بازرسان به اطلاعات استفاده خواهم کرد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور پیشین آمریکا روز پنجشنبه گفته است که میخواهد از امتیاز اجرایی خود استفاده کند تا مانع از دسترسی کمیته تحقیقاتی مجلس نمایندگان به اطلاعات مربوط به حوادث 6 ژانویه گردد.

ترامپ: از امتیاز اجرایی برای جلوگیری از دسترسی بازرسان به اطلاعات استفاده خواهم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، در حالی که یک کمیته ویژه تحقیقاتی مجلس نمایندگان آمریکا در حال تفحص درباره حوادث 6 ژانویه و یورش مرگبار هواداران ترامپ به ساختمان کنگره است و در کوشش است تا اطلاعاتی را از شاهدان عینی این حادثه کسب کند ولی دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که می خواهد از امتیاز اجرایی خود استفاده کند تا مانع از دسترسی بازرسان این کمیته به اطلاعات مرتبط با این حادثه گردد.

بر اساس این گزارش یک منبع نزدیک به راهبرد حقوقی ترامپ در مصاحبه با سی ان ان تایید نموده است که یکی از وکلای ترامپ نامه ای را برای بعضی از افرادی که از سوی این کمیته احضار شده اند، ارسال نموده و به آنها اطلاع داده است که ترامپ میخواهد از امتیاز اجرایی اش استفاده کند.

این نامه که به وسیله روزنامه واشنگتن پست رویت شده است، برای دن اسکاوینو مشاور سابق ترامپ، مارک میدوز رئیس سابق کارکنان کاخ سفید و استیون بنون استراتژیست سابق کاخ سفید ارسال شده است.

گرچه در این نامه به احضارشدگان دستور داده شده است تا با فرایند تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا همکاری نکنند، ولی این در نهایت به هر یک از شهود بستگی دارد که از این دستور تبعیت کند یا نه.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97954

به "ترامپ: از امتیاز اجرایی برای جلوگیری از دسترسی بازرسان به اطلاعات استفاده خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: از امتیاز اجرایی برای جلوگیری از دسترسی بازرسان به اطلاعات استفاده خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید