تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به مصوبه دولت تخصیص اعتبارات به استان ها برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان منوط به تحقق درآمدها خواهد بود.

تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود

سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه درآمد و تجهیز منابع لرستان که امروز 30 مهرماه برگزار گشت، اظهار کرد: در سال جاری به دلیل محدودیت هایی که در بودجه دولت وجود دارد، مصوبه ای به استان ها اعلام شد که بر اساس آن تخصیص اعتبارات برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان دولت، منوط به تحقق درآمدها از طریق مالیات اخذ شده در استان ها می شود.

وی شرح داد: برای لرستان در سال 99 حدود 690 میلیارد تومان سهم درآمدی در نظر گرفته شده که این رقم به صورت مالیات، از فعالیت های مربوط به دستگاه های اجرایی استان که به واسطه ارائه خدمت به مردم مبالغی را دریافت می کنند، باید کسب شود.

استاندار لرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تا حدودی این سهم کسب شده اما اعتباری که در نیمه دوم سال به استان اختصاص می یابد، به اخذ صددرصدی سهم درآمدی مرتبط خواهد بود.

خادمی با تأکید بر رعایت شرایط مالی مردم و شرایط کنونی استان به لحاظ شیوع کرونا، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه امروز موظف شدند تا با در نظر دریافت شرایط مردم و اقشار آسیب دیده از کرونا، کسب سهم درآمدی از طریق مالیات ها را محقق کنند.

وی با بیان اینکه سهم 9 درصدی از فروش کالا و خدمات که فروشندگان از مشتریان اخذ می کنند باید به حساب خزانه دولت واریز شود، اضافه کرد: برخی از اصناف این هزینه را از مردم اخذ کرده ولی از پرداخت آن به خزانه دولت خودداری می کنند که به دنبال شناسایی این دسته از افراد و واریز این مبالغ به حساب دولت هستیم.

استاندار لرستان ادامه داد: مبالغ اخذ شده در قالب مالیات و واریز آن به حساب دولت به عنوان پشتوانه ای مالی برای انجام عمران و آبادانی در استان هزینه می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66265

به "تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات به استان ها منوط به تحقق درآمدها خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید