تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا

به گزارش مهسان بلاگ، وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 23 فرد، نهاد و کشتی به دلیل نقض تحریم های ونزوئلا اطلاع داد.

تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا

به نقل از رویترز ، وزارت خزانه داری آمریکا سه فرد، 14 شرکت و شش کشتی را به خاطر دور زدن تحریم های ونزوئلا تحریم کرد.

بر این اساس، واشنگتن روز سه شنبه شبکه ای از شرکت های تجاری نفت، افراد و کشتی هایی را که یاری می کردند شرکت دولتی نفت ونزوئلا به رغم تحریم های دولت آمریکا به آسیا نفت خام بفروشد تحریم کرد.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای ادعا کرد: آن هایی که کوشش های رژیم غیرقانونی مادورو را برای دور زدن تحریم های آمریکا تسهیل می نمایند به فسادی یاری می نمایند که موجب خورده شدن ونزوئلا می گردد.

خزانه داری آمریکا همچنین مدعی شد دفتر کنترل دارایی های خارجی در این وزارتخانه سه فرد، 14 شرکت و شش کشتی را به خاطر روابطشان با شبکه ای که کوشش می کرد تحریم های اعمالی آمریکا بر بخش نفت ونزوئلا را دور بزند تحریم کرد.

این نهاد آمریکایی اضافه نمود: عاملان اصلی این دور زدن های نفتی عبارت اند از آلساندرو بازونی، فرانسیسکو دی آگوستینو، و فیلیپ آپیکیان همراه با شرکت های نفتی المنتو و سوئیس اویل تریدینگ که تحریم های آمریکا را نقض کردند.

وزارت خارجه ونزوئلا در بیانیه ای این اقدام آمریکا را تجاوزی جدید و مایوسانه علیه مردم ونزوئلا توسط دولت رو به انتها دونالد ترامپ نامید.

وزارت خارجه ونزوئلا همچنین گفت: به رغم چهار سال تجاوز بی وقفه و بی محابا، و به رغم این بی اعتنایی به قوانین بین المللی، مردم ونزوئلا و دولت انقلابی آن هنوز هم ایستاده اند. ، باشگاه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74876

به "تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید