تأیید آرای انضباطی علیه پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی از سوی استیناف

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای انضباطی صادر شده علیه تیم های پرسپولیس و تراکتور و امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان را تأیید کرد.

تأیید آرای انضباطی علیه پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی از سوی استیناف

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را به توضیح زیر بیان کرد:

درباره درخواست استیناف امیر قلعه نویی مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به یکصد میلیون ریال به دلیل مطالب توهین آمیز نسبت مقام رسمی در فوتبال (رئیس کمیته انضباطی) این کمیته بیان کرد با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می گردد. (رأی صادره قطعی است).

در خصوص درخواست استیناف باشگاه پرسپولیس مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به پرداخت 200 میلیون ریال بابت ارتکاب تخلف ورود طرفدار تیم به درون زمین مسابقه با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقات و توجه به بند 2 ماده 85 و قسمت الف بند 3 ماده 86 مقرارت انضباطی فدراسیون فوتبال، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 107 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می گردد. (رأی صادره قطعی است).

درباره درخواست استیناف باشگاه تراکتور مبنی بر محکومیت تجدیدنظرخواهی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل سوءرفتار تیم و اخذ پنج کارت زرد از داور مسابقه در جریان بازی دو تیم ذوب آهن و تراکتور از سری مسابقات لیگ برتر در استادیوم فولاد شهر، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده مستنداً به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عیناً تأیید می گردد. (رأی صادره قطعی است).

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27032

به "تأیید آرای انضباطی علیه پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی از سوی استیناف" امتیاز دهید

1 کاربر به "تأیید آرای انضباطی علیه پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی از سوی استیناف" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید آرای انضباطی علیه پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی از سوی استیناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید