بیانیه رییس فیفا درباره حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج

به گزارش مهسان بلاگ، رییس فیفا دربیانیه ای به حضور بانوان ایرانی در دیدار برابر کامبوج اشاره نمود.

بیانیه رییس فیفا درباره حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) پیروز شد کامبوج را با 14 گل شکست دهد. در این بازی تماشاگران زن ایرانی نیز حاضر بودند.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا در بیانیه ای یادآور شد: برای اولین بار در 40 سال گذشته این اجازه به زنان ایرانی داده شد تا بازی فوتبال مردان را تماشا نمایند. این یک قدم بزرگ و مثبت محسوب می گردد. چیزی که فیفا و بخصوص زنان و دختران ایرانی مشتاقانه در انتظار آن بودند. شور و شوقی که امروز این تماشاگران نشان دادند بیش از پیش ما را تشویق کرد که این راه را ادامه دهیم.

در قسمت دیگر از این بیانیه آمده است: تاریخ به ما یاد می دهد که پیشرفت، مرحله به مرحله پیش می آید و این تازه شروع یک راه طولانی است. در نتیجه فیفا اکنون به آینده نگاه می نماید جایی که تمام زنان و دختران ایرانی به راحتی و در محیط امن فوتبال را تماشا می نمایند. اکنون دیگر هیچ مانع و بازگشت به عقبی وجود ندارد. می خواهم از کوشش ها و زحمات فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا و مقاماتی که این اتفاق بزرگ را رقم زدند تشکر کنم. فیفا به این کوشش ادامه می دهد تا همه طرفداران بدون توجه به جنسیت این شانس را داشته باشند تا از تماشای یک مسابقه فوتبال لذت ببرند. همچنین می خواهم از زنان و دختران ایرانی که با شجاعت ایستادند و از حق خود دفاع کردند تشکر ویژه کنم. فیفا کاملا از آن ها حمایت خواهد نمود و در کنار آن ها خواهد ایستاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21326

به "بیانیه رییس فیفا درباره حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه رییس فیفا درباره حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید