بیانیه حشدالشعبی برای انتها تحصن مقابل سفارت آمریکا ، جمع آوری امضا در مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی

به گزارش مهسان بلاگ، الحشد الشعبی طی بیانیه ای رسمی، خواهان خاتمه یافتن تحصن معترضان عراقی مقابل سفارت آمریکا شد.

بیانیه حشدالشعبی برای انتها تحصن مقابل سفارت آمریکا ، جمع آوری امضا در مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان الحشد الشعبی از معترضان در مقابل سفارت آمریکا خواسته تا به تحصن مقابل این سفارتخانه خاتمه دهند و در مکان دیگری تحصن نمایند.

پایگاه خبری السومریه عراق با انتشار این خبر نوشت: سازمان الحشد الشعبی طی بیانیه ای رسمی از هواداران خود مقابل سفارت آمریکا خواست تا به احترام دولت عراق، از این سفارتخانه دور شوند.

یک منبع مطلع امنیتی نیز امروز از عقب نشینی تدریجی تحصن نمایندگان مقابل سفارت آمریکا در بغداد اطلاع داد و گفت: معترضان عراقی حاضر مقابل سفارت آمریکا در منطقه سبز، در پاسخ به این درخواست الحشد الشعبی، از ظهر امروز عقب نشینی تدریجی از این محل را شروع کردند.

بر اساس این گزارش، سازمان الحشد الشعبی عراق از کلیه حاضران مقابل سفارت آمریکا می خواهد که به احترام تصمیم دولت عراق و حفظ اقتدار کشور عقب نشینی نمایند.. پیغام شما رسید.

الحشد الشعبی در ادامه از موضع گیری فرماندهی کل نیرو های مسلح و شخصیت های سیاسی، دینی، فرهنگی و مردمی در رد و محکومیت تجاوز هوایی آمریکا به یگان های الحشد در استان الانبار، تقدیر کرد.

در ادامه این بیانیه از همگان خواست تا در مراسم ویژه گرامیداشت شهدای حمله هوایی آمریکا که در بغداد و سایر استان ها برگزار می گردد، شرکت نمایند.

بر اساس این بیانیه، مراسم عزاداری برای شهدای الحشد الشعبی در بغداد؛ در خیابان الجادریه و در نزدیکی رستوران السفینه برگزار خواهد شد و چادر های عزا نیز در این مکان برافراشته خواهند شد.

از روز گذشته صد ها معترض عراقی در اعتراض حمله آمریکا به پایگاه های الحشدالشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و چندین نقطه از سفارت آمریکا را به آتش کشانده و پرچم عراق و الحشدالشعبی را بر فراز دیوار های سفارت برافراشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32058

به "بیانیه حشدالشعبی برای انتها تحصن مقابل سفارت آمریکا ، جمع آوری امضا در مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه حشدالشعبی برای انتها تحصن مقابل سفارت آمریکا ، جمع آوری امضا در مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید