بولتون با ادبیات دیپلماتیک رئیس جمهور ونزوئلا را تهدید کرد!

به گزارش مهسان بلاگ، تسنیم نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا با تهدید رئیس جمهور ونزوئلا گفت که درباره مادورو همه گزینه ها روی میز است.

بولتون با ادبیات دیپلماتیک رئیس جمهور ونزوئلا را تهدید کرد!

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حساب توئیتری خود نوشت درباره مادورو همه گزینه ها روی میز است. وی اضافه کرد رئیس جمهور ترامپ درباره مادورو و کسانی که اطراف وی هستند این موضوع را روشن نموده است که همه گزینه ها روی میز است.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه نیز با انتشار بیانیه ای هشدار داد مؤسسات مالی خارجی در صورت ارتباط با دولت به زعم وی غیرقانونی نیکلاس مادورو با واکنش شدید آمریکا روبرو خواهند شد.

در بیانیه ای که کاخ سفید از قول جان بولتون در این زمینه منتشر نموده، تصریح شده است: آمریکا به کلیه مؤسسات مالی خارجی هشدار می دهد که اگر در تسهیل معاملاتی که به سود نیکلاس مادورو و شبکه فاسد او باشد مشارکت نمایند، با تحریم روبرو خواهند شد.

پیش از این الیوت آبرامز فرستاده ویژه دولت ترامپ در امور ونزوئلا نیز تهدید مشابهی را علیه شرکت های خارجی فعال در ونزوئلا مطرح ساخته بود.

آمریکا که به شدت از خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا حمایت می نماید، میخواهد با تحت فشار قرار دادن نیکلاس مادورو از کانال ها مالی، وی را مجبور به استعفا کند تا با کمترین هزینه سیاسی ممکن راه برای به قدرت رسیدن مهره دست نشانده واشنگتن هموار گردد. با این حال مادورو تاکنون تسلیم فشارهای آمریکا و دیگر کشورهای غربی نشده و تأکید نموده است که از صندلی قانونی خود کنار نخواهد رفت.

2323

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6538

به "بولتون با ادبیات دیپلماتیک رئیس جمهور ونزوئلا را تهدید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون با ادبیات دیپلماتیک رئیس جمهور ونزوئلا را تهدید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید