بودجه پارک علم وفناوری تهران کم اما رضایت بخش است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای سال جدید همانند سال گذشته است البته به توسعه اهداف فناورانه یاری خواهد نمود.

بودجه پارک علم وفناوری تهران کم اما رضایت بخش است

عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار فناوری خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا از بودجه اختصاص یافته به پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای انجام حمایت های فناورانه، اظهار کرد: من شرایط کشور را در نظر می گیرم و وظیفه خود می دانم که شکیبا باشم و بتوانم در شرایطی که اقتصاد مقاومتی در کشور جاری و ساری است، بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته شده برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه سعی ما این است که هدفمان را بر اساس بودجه معین شده بچینیم، ادامه داد: من به عنوان رئیس پارک علم و فناوری تهران در کنار رئیس دانشگاه همیشه دلمان می خواهد برای برنامه های توسعه ای که داریم بودجه بیشتری در اختیار داشته باشیم، اما خوب کشور در حالی است که بودجه اختصاص یافته به دانشگاه تهران در همین حد است.

زارعی هنزکی توضیح داد: البته امیدوارم همین میزان بودجه در نظر گفته شده که برابر با رقم بودجه سال گذشته است، نیز تخصیص پیدا کند تا بتوانیم آن را در زمان مناسب هزینه کنیم، اما به طور کلی از بودجه اختصاص یافته راضی هستیم که در همین حد هم مسئولین توانسته اند کمکمان کند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تاکید نمود: به طور قطع آزمایشگاه ها، زیرساخت ها و انجام بسیاری از برنامه ها احتیاج به بودجه دارد که در حال حاضر رقم آن محدود است، اما امیدوارم که وضع دولت بهتر شده و تغییر بودجه در سال های آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم حداقل هشتاد درصد بودجه تا خاتمه سال محقق گردد، اظهار داشت: مایلیم در دانشگاه تهران نیز همچون سایر دانشگاه های بزرگ از دستاورد های خودشان منتفع شوند.

لازم به ذکر است؛ بودجه سال گذشته این پارک برابر با سیزده و نیم میلیارد تومان بوده که در لایحه پیشنهادی این میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33143

به "بودجه پارک علم وفناوری تهران کم اما رضایت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه پارک علم وفناوری تهران کم اما رضایت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید