بهتاج: تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان بخوبی برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، با برگزاری جلسه ای قرار شد تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان برگزار گردد و از هشتم مهر ماه نیز استارت خواهد خورد.

بهتاج: تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان بخوبی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، برای برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان مسائل مالی و ارزی وجود داشت که به نظر می رسد تا حدودی این مسائل بر طرف گردیده و این تور بالاخره برگزار می گردد.

ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره جلسه ای که در این مورد داشتند و برگزاری تور، بیان کرد: با هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و دیگر مسئولان انجام دادیم، سعی می کنیم منابع مالی را تامین کنیم و ان شاء الله این تور برگزار خواهد شد. همچنین همکاری هایی را با استان های آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم داشت و ان شاءالله برگزاری تور خوبی را خواهیم داشت.

بهتاج در پاسخ به این پرسش که تور با کیفیت خوبی برگزار می گردد یا خیر؟ چرا که در اگر کیفیت برگزاری پایین باشد، درجه تور هم تنزل پیدا خواهد نمود، گفت : کیفیت تور از دوره های قبلی بالاتر خواهد بود.

او در مورد تیم های شرکت کننده نیز، گفت : تا به امروز حضور یازده تیم خارجی قطعی گردیده است و حدود پنج تیم ایرانی نیز شرکت خواهند کرد.

بهتاج در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که برگزاری تور چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟ تاکید نمود: باید تیم های شرکت کننده تعیین شوند و بعد به جمع بندی نهایی برسیم و مبلغ دقیق را اعلام کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1438

به "بهتاج: تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان بخوبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتاج: تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان بخوبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید