با لو منصوری آشنا شوید؛ نسخه ارتقا یافته فورد GT به دست تیونر ایرانی

به گزارش مهسان بلاگ، لو منصوری نسخه کاملا تغییریافته فوردGT است که توسط شرکتی ساخته شده که با کیت های بدنه جذاب و خاصش شناخته می شود. شرکت منصوری قصد دارد فقط سه عدد از این مدل های فورد GT بازسازی شده را تولید کند، پس احتمال اینکه یکی از آن ها را در خیابان ها ببینیم خیلی کم است.

با لو منصوری آشنا شوید؛ نسخه ارتقا یافته فورد GT به دست تیونر ایرانی

این چیزی بیشتر از یک کیت بدنه برای فورد GT است. منصوری سیستم مدیریت موتور را طوری تغییر داده تا خروجی آن را به 700 اسب بخار و 840 نیوتن متر افزایش دهد. این در حالی است که خروجی نسخه کارخانه فورد جی تی 647 اسب بخار و 746 نیوتن متر است.

منصوری خاطرنشان کرد این قدرت اضافی و آیرودینامیک اصلاح شده، سرعت نهایی را تا 355 کیلومتر بر ساعت افزایش می دهد، در حالی که سرعت نهایی نسخه اصلی 348 کیلومتر بر ساعت است.

تمام پنل های اصلی بدنه از فیبرکربن ساخته شده و گل گیرهای بزرگتر باعث شده عرض خودرو 5 سانتیمتر بیشتر از نسخه اصلی باشد. این طراحی مجدد لبه های تیز زیادی دارد اما هنوز ظرافت های طراحی فورد GT مدرن را حفظ کرده است.

اگر به خودروهای قبلی ساخته شده توسط منصوری دقت کنید، لو منصوری به نظرتان خیلی عجیب و غریب نمی آید.

این ابرخودرو با یک رنگ سفارشی به نام آبی مسابقه ای رنگ آمیزی شده است. منصوری برای جذابیت بیشتر، از طرح خاصی روی فیبرکربن استفاده کرده است.

در بخش هایی مثل کناره گل گیرها و روی اسپلیتر عقب شاهد یک الگوی شطرنجی هستیم. این مدل به جای یک جفت اگزوز نسخه اصلی، دارای سه اگزوز است که با چیدمانی مثلثی کنار هم قرار دارند.

این پکیج همچنین شامل چراغ های LED جدید می شود. در حالی که در نسخه اصلی این چراغ ها روی هم قرار دارند، منصوری آن ها را در کنار یکدیگر نصب کرده است.

لو منصوری از چرخ های سایز 21*9 در جلو و 21*12 در عقب بهره می برد. این مدل همچنین دارای تایرهای کانتیننتال اسپورت کانکت است.

منبع: motor1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54328

به "با لو منصوری آشنا شوید؛ نسخه ارتقا یافته فورد GT به دست تیونر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لو منصوری آشنا شوید؛ نسخه ارتقا یافته فورد GT به دست تیونر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید