بازگشت 32 میلیون پلاک فک شده خودرو به چرخه شماره گذاری

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا گفت بیش از 32 میلیون پلاکی که یکسال از فک آنها گذشته با حفظ اطلاعات و سوابق قبلی به چرخه شماره گذاری بازگشته است.

بازگشت 32 میلیون پلاک فک شده خودرو به چرخه شماره گذاری

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیانفر اضافه کرد: باتوجه به آنالیز های اجرا شده در سامانه شماره گذاری و همچنین رو به اتمام بودن کد پلاک های بعضی استان های کشور، مراکز شماره گذاری با کمبود پلاک روبرو بودند.

وی ادامه داد: تا به امروز از 66 میلیون پلاکی که قابل تخصیص بود، 55 میلیون آن واگذار شده که 32 میلیون از آنها پلاک های فک شده هستند.

رییس پلیس راهور اضافه کرد: به عنوان مثال یکی از هموطنان بیش از 500 پلاک بنام خودش در سیستم شماره گذاری پلیس داشت که بیش از یکسال از فک شدن آنها می گذشت و بلااستفاده بودند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: به همین دلیل پیشنهادی از سوی پلیس به هیات دولت ارسال شد تا پلاکهایی که یکسال از فک شدن آن گذشته باشد با حفظ اطلاعات و سوابق قبلی به چرخه سیستم شماره گذاری برگردند. این پیشنهاد، مورد موافقت هیات دولت نهاده شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان عزیز در مراکز شماره گذاری مراقب کلاهبرداران و افراد سودجو در مورد باشند زیرا تخصیص اینگونه پلاکها فقط بصورت سیستمی است و عامل انسانی نقشی ندارد.

وی در مورد نقل و انتقال های وسیله نقلیه بصورت حضوری در روزهای پایانی سال اضافه کرد: همه خدمات مربوط به تعویض پلاک در مراکز شماره گذاری فقط به وسیله نوبت دهی اینترنتی است و به هیچ عنوان بصورت حضوری و دستی صورت نخواهد پذیرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79017

به "بازگشت 32 میلیون پلاک فک شده خودرو به چرخه شماره گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 32 میلیون پلاک فک شده خودرو به چرخه شماره گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید