بارسلونا پیشنهادی اغواکننده به لائوتارو مارتینس می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه بارسلونا برای متقاعد کردن مهاجم اینتر جهت پیوستن به آبی واناری ها پیشنهادی شگفت انگیز در نظر گرفته است.

بارسلونا پیشنهادی اغواکننده به لائوتارو مارتینس می دهد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله خود لائوتارو مارتینس را زیر نظر گرفته است، مهاجمی که مورد توجه باشگاه های مطرح دیگری هم قرار گرفته است، اما کاتالان ها برای متقاعد کردن این مهاجم آرژانتینی جهت پیوستن به آبی واناری ها در نظر دارند پیشنهادی اغوانماینده به او ارائه نمایند.

بر اساس گزارش نشریه دیلی استار انگلیس، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته پیشنهاد دستمزد سالیانه 16 میلیون یورویی را به مارتینس 22 ساله ارائه کند تا او را برای ترک اینتر و حضور در نوکمپ متقاعد سازد.

این مهاجم آرژانتینی که این فصل در اینتر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته، در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است که در این بین پیروز شده در لیگ قهرمانان اروپا هم دروازه بارسلونا را باز کند.

باشگاه های رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد هم نسبت به جذب ستاره آرژانتینی نراتزوری که این فصل با روملو لوکاکو خط حمله آتشینی را در اینتر شکل داده اند، علاقه مند هستند، اما پیشنهاد دستمزد بالا از سوی بارسلونا، کفه ترازو را به سوی آنها سنگین می نماید.

لائوتارو مارتینس که ارزشش در بازار نقل وانتقالات 80 میلیون یوروست، تا انتها ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد اینتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39755

به "بارسلونا پیشنهادی اغواکننده به لائوتارو مارتینس می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا پیشنهادی اغواکننده به لائوتارو مارتینس می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید