ایزوله و قرنطینه شدن 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ایزوله و قرنطینه 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان اطلاع داد.

ایزوله و قرنطینه شدن 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کنترل شدید مرز های دریایی خوزستان اظهار کرد: از نیمه اردیبهشت ماه تا به امروز، کارشناسان بهداشتی دانشگاه با طی مسافتی طولانی در دریا و در فاصله 40 مایلی ساحل، نسبت به انجام تست کرونای خدمه تمامی کشتی های ورودی به استان اقدام مینمایند.

وی اضافه کرد: از یکهزار و 882 سرنشین و خدمه کشتی های ورودی به بندرگاه های خوزستان تست PCR گرفته شده است که تست 48 نفر از این تعداد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر تست کرونای یکی از افراد کشتی مثبت گردد، کل کشتی قرنطینه میگردد، که تا به امروز 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان ایزوله و قرنطینه شده اند.

وی ادامه داد: همکاران بهداشتی ما به صورت شبانه روزی در حال کوشش و غربالگری سرنشینان کشتی ها هستند تا از ورود کرونای دلتا به استان جلوگیری نمایند.

ابول نژادیان به کنترل مرز های زمینی هم اشاره نمود و توضیح داد: مردم هم باید از سفر به استان های همجوار به ویژه استان های جنوبی و شرقی که در شرایط قرمز هستند، پرهیز نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90050

به "ایزوله و قرنطینه شدن 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزوله و قرنطینه شدن 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید