اپلیکیشن شهریار شهرداری گرگان در شهرداری ها قابل استفاده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی از روز گذشته در بندرعباس شروع به کار کرد که در این نمایشگاه شهرداری گرگان هم شرکت نموده است.

اپلیکیشن شهریار شهرداری گرگان در شهرداری ها قابل استفاده است

از روز گذشته شخصیت های مختلف استانی و ملی از غرفه شهرداری گرگان بازدید نموده که از جمله می توان به حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اشاره نمود.

همچنین یکی از اعضای هیات رئیسه شورای عالی استان ها با حضور در غرفه شهرداری گرگان با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در حرکت رو به توسعه شهر اظهار کرد: شهرداری گرگان طی سال های اخیر نشان داده می تواند اقدامات بزرگ را در حوزه های مختلف اجرایی کند.

حسام الدین شهیدی پس از مشاهده گزارش عملکرد شهرداری گرگان از یک سال گذشته تاکنون و برنامه های این شهرداری برای سال آینده تاکید نمود: نگاه دوراندیش شهردار گرگان در توسعه همه جانبه شهر بدون شک آینده روشنی را برای گرگان رقم خواهد زد.

وی توضیح داد: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری گرگان تهیه اپلیکیشن شهریار برای استفاده از ظرفیت شهروندان در برطرف مسائل و نواقص شهری است که این نشان دهنده تفکر عمیق مدیریت در شهرداری گرگان است.

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان ها با جامع و کامل دانستن این اپلیکیشن گفت: در نظر داریم این اپلیکیشن را در شورای عالی استان ها مطرح نموده تا بتوانیم آن را برای استفاده تمام شهرداری های کل کشور معرفی کنیم.

شهیدی بیان نمود: تجربه های مدیریت شهری در شهرداری گرگان بسیار ارزشمند و کاربردی است و گرگان نشان داد از مدیران و جوانان فکور، با تجربه و عملگرا برخوردار است و تبادل تجربه با گرگان به سود تمام شهرداری های کشور است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5836

به "اپلیکیشن شهریار شهرداری گرگان در شهرداری ها قابل استفاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن شهریار شهرداری گرگان در شهرداری ها قابل استفاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید