اهدای ماسک به مسافران اتوبوس های تندروی تهرانپارس تا پایانه آزادی

به گزارش مهسان بلاگ، فرهنگ سرای اخلاق با همکاری مرکز مشارکت های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه سلامتی هدیه خداست را با اهدای ماسک به مسافران اتوبوس های تندروی تهرانپارس تا پایانه آزادی برگزار می کند.

اهدای ماسک به مسافران اتوبوس های تندروی تهرانپارس تا پایانه آزادی

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ سرای اخلاق از برگزاری برنامه سلامتی هدیه خداست خبر داد و گفت: این برنامه چهارشنبه پنجم آذر ماه از ساعت 10 برگزار می شود و در آن با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با همکاری گروه های جهادی بسته های بهداشتی حاوی ماسک همراه با هشدارهای بهداشتی به مسافران ایستگاه های منتخب اتوبوس های تندرو (BRT) در جهت تهرانپارس- پایانه آزادی اهدا می شود.

او ادامه داد: در برنامه سلامتی هدیه خداست گروه های ملبس به گان با استقرار در ایستگاه های اتوبوس های تندرو از جمله چهارراه تهرانپارس، شهید آیت، بوعلی، میدان فردوسی، شهید نواب صفوی و پایانه آزادی، ضمن اهدای ماسک به مسافران، به آنها یادآوری می کنند که کرونا هر روز قربانی می گیرد و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به سلامتی خود و دیگران احترام بگذاریم.

رییس فرهنگ سرای اخلاق ابراز امیدواری کرد این برنامه ها که در راستای فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جدی دریافت هشدارهای بهداشتی اجرا می شود، بتواند به افزایش توجه به توصیه ها و هشدارهای مسئولان در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمک کند.

دبیرخانه برنامه سلامتی هدیه خداست در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگ سرای اخلاق واقع است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69403

به "اهدای ماسک به مسافران اتوبوس های تندروی تهرانپارس تا پایانه آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای ماسک به مسافران اتوبوس های تندروی تهرانپارس تا پایانه آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید