انگلیس با ابزار قانونگذاری به جنگ فیس بوک می رود

به گزارش مهسان بلاگ، انگلیس تصمیم دارد با تصویب قوانین جدید اجازه ندهد فیس بوک رمزگذاری سر به سر را در اپلیکیشن های زیر مجموعه خود اجرا کند زیرا این فناوری معایبی برای امنیت بچه ها در فضای آنلاین دارد.

انگلیس با ابزار قانونگذاری به جنگ فیس بوک می رود

انگلیس تصمیم دارد از فرایند رمزگذاری سر به سر در فیس بوک جلوگیری کند و به همین دلیل کوشش هایی برای منصرف کردن فیس بوک از گسترش این فناوری در اپلیکیشن های پیغام رسانش اجرا شده است.

پریتی پتل وزیر کشور انگلیس تصمیم دارد در یک مراسم مربوط به خیریه حمایت از بچه ها سخنرانی کند. محور این مراسم معایب رمزگذاری سر به سر و درخواست ایجاد قوانین سختگیرانه تر درباره این فناوری است.

رمزگذاری سر به سر ارتباطات را برای فرستند و گیرنده پیغام ها ایمن می نماید. به این ترتیب فقط دو طرف محاوره می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند و پلتفرم های فراهم نماینده این فناوری نمی توانند به آن دسترسی یابند.

این فناوری در سال های اخیر گسترش یافته است به طوری که در پیغام رسان واتس اپ رمزگذاری سر به سر به طور پیش فرض انجام می گردد.

کوشش وزارت کشور انگلیس در حالی انجام می گردد که فیس بوک تصمیم دارد رمزگذاری سر به سر را در تمام پلتفرم های پیغامرسان خود از جمله مسنجر و اینستاگرام نیز اجرا کند. از آنجا که تصور می گردد فناوری مذکور ریسک هایی را متوجه بچه ها می نماید، اقدام فیس بوک به بحث و گفتگوهای زیادی در انگلیس و کشورهای دیگر دنیا منجر شده است.

به همین دلیل دولت این کشور مشغول طراحی قوانینی مخصوص رمزگذاری است تا اجازه ندهد شرکت های فناوری توانایی نظارت بر ارتباطات غیرقانونی را محدود نمایند. کارشناسان و قانونگذاران توصیه نموده اند لایحه امنیت آنلاین شرکت های فناوری را ملزم کند اطلاعات درباره سوءاستفاده آنلاین از بچه ها را به اشتراک بگذارند.

پیش بینی می گردد این لایحه شرکت هایی با سرویس های حاوی رمزگذاری سر به سر را ملزم کند روش های خود را برای مقابله با گسترش محتوای خطرناک در پلتفرم هایشان نشان دهند در غیر این صورت با جریمه روبرو خواهند شد.،مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82292

به "انگلیس با ابزار قانونگذاری به جنگ فیس بوک می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس با ابزار قانونگذاری به جنگ فیس بوک می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید