انتقال بیش از 6 هزار نفر از زائرین افغانستانی از مرز دوغارون به مشهد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: 6 هزار و 610 نفر از زائران افعانستانی از مرز دوغارون به سمت مشهد مقدس جا به جا شده اند.

انتقال بیش از 6 هزار نفر از زائرین افغانستانی از مرز دوغارون به مشهد

به گزارش خبرنگار از ، علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: این تعداد زائران اربعین از 14 تا 22 مهر ماه جا به جا شده اند.

او ادامه داد: این زائران در قالب 147 دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس منتقل شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: با توجه به حجم ورود زائرین کشور افغانستان روزانه بیش از 20 دستگاه اتوبوس در مرز دوغارون مستقرند.

کرباسی اضافه نمود: در صورت ورود حجم بالای زائرین کشور افغانستان به مرز دوغارون از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان های تربت جام. نیشابور و خواف یاری گرفته می گردد.

او ادامه داد: سال جاری پیش بینی می گردد 15 هزار نفر زائر افغانستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی از مرز دوغارون به سمت مشهد مقدس جابه جا شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد با بیان اینکه در حال حاضر 10 نفر از نیرو های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد در مرز دوغارون در حال ارائه خدمات هستند، گفت: پارسال بیش از 21 هزار و 900 نفر زائر افغانستانی با 514 اتوبوس به مشهد مقدس منتقل شدند.

کرباسی به انتقال تعدادی اتوبوس این شهرستان به مشهد مقدس در ایام عزاداری پایانی ماه صفر اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به حجم بالای ورود زائرین عزاداری های پایانی ماه صفر به مشهد مقدس 70 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی تایباد جهت ارائه خدمات به عزاداران به مشهد مقدس منتقل می شوند.

/ف.س

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22212

به "انتقال بیش از 6 هزار نفر از زائرین افغانستانی از مرز دوغارون به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بیش از 6 هزار نفر از زائرین افغانستانی از مرز دوغارون به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید