انتشار مسترکلاس پاتریشیا گازمن

به گزارش مهسان بلاگ، مستندساز شیلیایی در مستر کلاس مستندسازی بر ارتباط ادبیات و سینمای مستند تاکید نمود.

انتشار مسترکلاس پاتریشیا گازمن

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، نسخه تصویری مسترکلاس پاتریشیا گازمن مستندساز شیلیایی با اسم مستندسازی امروز چهارشنبه 16 تیرماه منتشر شد.

پاتریشیا گازمن در این مستر کلاس که در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین برگزار گردید با اشاره به اهمیت روایت و ادبیات در ساخت فیلم مستند تاکید نمود: فیلمساز مولف روی موضوع تمرکز نموده و منتظر زمان مناسب برای ساخت می ماند. فیلم های من مستند های عمیقی است که به شخصیت هایی که در منطقه ها مختلف زندگی می نمایند، می پردازد. در یکی از مستندهایم به جغرافیای شیلی و محل دفن ده ها شخصیت سیاسی که به وسیله پینوشه کشته شده بودند، پرداختم.

پاتریشیا گازمن فیلمنامه نویس، بازیگر، کارگردان فیلم و نقاش اهل شیلی است. او از دهه 1960 مستندسازی جدی را شروع کرد و با سالوادور آلنده به معروفیت رسید. در سال 2010 مستند تحسین شده دلتنگی برای نور را ساخت. فیلم دکمه صدفی او برای بخش رقابتی اصلی شصت و پنجمین جشنواره برلین انتخاب و در نهایت پیروز به کسب جایزه خرس نقره ای برای برترین فیلمنامه این دوره از جشنواره شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91285

به "انتشار مسترکلاس پاتریشیا گازمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار مسترکلاس پاتریشیا گازمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید