امدادرسانی به 186 نفر گرفتار در برف وکولاک آذربایجان غربی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در چهار روز اخیر این سازمان با کوشش همکاران و امدادگران به 65خودرو با 186 نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده های این استان امدادرسانی نموده است.

امدادرسانی به 186 نفر گرفتار در برف وکولاک آذربایجان غربی

امیر جعفرزاده در مورد امدادرسانی نیروهای هلال احمر اضافه نمود: در عملیات امداد رسانی 11 تیم عملیاتی با 8 خودرو آمبولانس در این عملیات ها مشارکت داشتند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق مختلف استان ادامه دارد و در این راستا اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی به میزان 69 بسته غذایی و نیز وسایل گرمایشی بین در راه ماندگان توزیع شد.

به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به انتقال ایمن 3 مادر باردار از مناطق صعب العبور و گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی عنوان نمود: در تمامی عملیات های امدادرسانی در این مدت 47 نیروی امدادی مشارکت و همکاری داشتند و با توجه به ادامه بارش ها و کولاک امداد رسانی تداوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: شهروندان گرفتار در کولاک می توانند با شماره 112 این سازمان تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75055

به "امدادرسانی به 186 نفر گرفتار در برف وکولاک آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 186 نفر گرفتار در برف وکولاک آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید