اعزام حسن یزدانی و چند چهره شاخص به جام دان کولوف، احتمال رویارویی رضا یزدانی با تانک روس

به گزارش مهسان بلاگ، چهره های شاخص کشتی ایران همچون حسن رحیمی، حسن و رضا یزدانی، علیرضا کریمی و کمیل قاسمی در تورنمنت بین المللی بلغارستان کشتی می گیرند.

اعزام حسن یزدانی و چند چهره شاخص به جام دان کولوف، احتمال رویارویی رضا یزدانی با تانک روس

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران با چهره های شاخص و عنوان دار خود در تورنمنت بین المللی دان کولوف که از 9 اسفند ماه امسال در کشور بلغارستان برگزار می گردد، حضور خواهد داشت.

حسن یزدانی شاخص ترین چهره ایران است که در بلغارستان به میدان می رود. همچنین در بین نفرات اعزامی به این رقابت ها حسن رحیمی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی سه نماینده ایران در المپیک 2016 ریو پس از 2 سال دوری از میادین برای نخستین بار در یک تورنمنت رسمی به میدان می روند تا کادر فنی در جریان وضعیت آن ها قرار گیرد.

طبق اعلام سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در این جام نفرات مطرح کشتی این کشور همچون عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس نیز کشتی می گیرد که در این صورت تقابل احتمالی وی با رضا یزدانی برای نخستین بار می تواند بر حساسیت این رقابت ها اضافه کند.

اسامی نفرات شاخص تیم ملی که قرار است در این تورنمنت حاضر شوند به توضیح زیر است:

61 کیلوگرم: حسن رحیمی (تهران)74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران)86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران)92 کیلوگرم: علیرضا کریمی (البرز)97 کیلوگرم: رضا یزدانی (مازندران)125 کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی) کمیل قاسمی (مازندران)

تیم ملی کشتی آزاد ایران قرار است با ترکیبی کامل در این رقابت ها حاضر گردد که در این میان حضور نفرات فوق در تورنمنت بلغارستان قطعی است و طی روزهای آینده ترکیب سایر نفرات نیز معین خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فقط در وزن 125 کیلوگرم دو کشتی گیر به این تورنمنت اعزام می شوند و در سایر اوزان یک کشتی گیر حضور خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5418

به "اعزام حسن یزدانی و چند چهره شاخص به جام دان کولوف، احتمال رویارویی رضا یزدانی با تانک روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام حسن یزدانی و چند چهره شاخص به جام دان کولوف، احتمال رویارویی رضا یزدانی با تانک روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید