استعدادیابی افراد از طریق نقشه مغزی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی گرجی، رئیس بخش تحقیقات دانشگاه مونستر صبح امروز در نشست خبری در صندوق حمایت از پژوهشگران گفت: پروژه مشترکی میان ایران، آلمان و کانادا به منظور استعدادیابی افراد از طریق نقشه مغزی آنها در حال انجام است که صندوق حمایت از پژوهشگران این پروژه را پشتیبانی می کند.

استعدادیابی افراد از طریق نقشه مغزی

وی گفت: نقشه مغزی از طریق نوارهای مغز افراد تهیه می شود و بر اساس این نقشه استعدادها و توانایی های افراد قابل شناسایی خواهد شد.

این پژوهشگر ایرانی اضافه کرد: در حال حاضر نوارهای مغزی 40 تا 50 درصد امواج مغزی را حذف می کنند که ما برای اجرای این پروژه اقدام به تولید دستگاهی کرده ایم که این دستگاه تمامی امواج مغز را دریافت می کنند.

گرجی ادامه داد: این پروژه ابتدا بر روی حیوان و سپس بر روی انسان آزمایش شده و نتایج مثبت و پیروزیت آمیزی را داشته است.

وی شرح داد: بر اساس نقشه مغز انسان قادر خواهیم بود تفاوت انسان ها در توانایی های مختلف را معین کرده و افراد را برای انجام فعالیت هایی که در آنها پیروز می شوند، شناسایی کنیم.

این پژوهشگر ایرانی اضافه کرد: در این روش تحقیقاتی، علاوه بر ترسیم نقشه مغز انسان از تست های روانشناسی نیز استفاده می شود.

گرجی تاکید کرد: تمام فعالیت های انسان از طریق مغز هدایت می شود، بنابراین اگر بتوانیم از فعالیت مغز نقشه برداری کنیم، قادر خواهیم بود توانایی های افراد را در زمینه های مختلف متناسب با روحیات فرد شناسایی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20864

به "استعدادیابی افراد از طریق نقشه مغزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادیابی افراد از طریق نقشه مغزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید