ارتقاء زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و دورافتاده طی 8 سال اخیر

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه ویژه دولت به حوزه ورزش و جوانان در هشت سال اخیر زیرساخت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقا یافته است.

ارتقاء زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و دورافتاده طی 8 سال اخیر

مسعود سلطانی فر، عصر پنجشنبه 12 فروردین در آیین افتتاح همزمان 12 پروژه ورزشی شهرستان طبس که در سالن ورزشی چند منظوره روستای جوخواه این شهرستان برگزار گردید، افزود: در شروع به کار دولت تدبیر و امید تعداد خانه های ورزش روستایی در کشور 700 مورد بود که امروز هفت برابر شده و به حدود 5 هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

به گزارش خبرنگاران، وی گفت: امروز در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی نیز 55 پروژه با اعتبار بیش از 54 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می گردد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بخش ورزش خراسان جنوبی رو به توسعه است، اظهار کرد: پروژه های دیگری نیز در این سفر کلنگ زنی شد که امیدواریم 70 هزار متر مربع فضای جدید را در آینده نزدیک برای استان محقق کنیم.

وی به تحولات کشور در عرصه داخلی و خارجی اشاره و افزود: در امسال شاهد اتفاقات بسیار مبارکی برای میهن اسلامی خواهیم بود که از جمله آن انتها تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران و کاهش و برطرف مسائل معیشتی مردم و حرکت به سمت شرایط باثبات مالی است.

سلطانی فر گفت: آثار و عوارض تحریم ها رو به انتها است و به زودی شاهد روزهای زیباتر و پرنشاط تر برای مردم عزیزمان خواهیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از این اتفاقات مبارک، انتها دوره شیوع و گسترش کرونا هم با مراقبت مردم و هم با شروع مرحله واکسیناسیون گسترده عمومی از ماه خرداد است.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را از دیگر رویدادهای مهم امسال بیان نمود و ادامه داد: اینکه در این انتخابات چه حزب، جناح و تفکری به قدرت برسد، مهم نیست، بلکه مهم حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که موجب استحکام بیش از پیش پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

120 هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می گردد

وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه مراسم بازدید و افتتاح پروژه های ورزشی استان بیان نمود: با بهره برداری از 55 پروژه ورزشی در سطح استان، 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می گردد.

وی اظهار کرد: در این سفر پروژه های جدیدی کلنگ زنی می گردد و 70 هزار متر مربع فضای ورزشی در آینده اضافه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: فضای ورزشی استان با توجه به پروژه های قابل افتتاح و در دستور کار به شرایط مطلوب می رسد که این موضوع، بیانگر نگاه ویژه دولت در این حوزه است.

سلطانی فر اظهار داشت: با توجه به استعداد جوانان خراسان جنوبی در حوزه ورزش، امیدواریم با استفاده از این زیرساخت ها ثمرات خوبی را در حوزه ورزش و جوانان و توسعه استان داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81188

به "ارتقاء زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و دورافتاده طی 8 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و دورافتاده طی 8 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید