آشنایی با هتل های شهر وان

به گزارش مهسان بلاگ، معرفی هتل های شهر وان

وان شهری در ترکیه و واقع در شرق دریاچه وان است. شهرت این شهر بیشتر به دلیل وجود گربه های خاص آن است. گربه های وان که بیشتر اطراف دریاچه آن زندگی می نمایند، چشمانی با رنگ های متفاوت دارند. یکی آبی و دیگری به رنگ کهربا. علاوه بر وجود این گربه های عجیب، شهر وان از تاریخی غنی بهره می برد که قدمت آن به 5000 سال پیش از میلاد می رسد. وجود تمدن های مختلف در ادوار مختلف این شهر باعث شده تا شاهد پادشاهی های مختلفی از اورارتویی ها، ارمنی ها، رومی ها، سلجوقی ها و عثمانی ها در این شهر باشیم. حاصل پادشاهی های مختلف در تاریخ شهر وان بناهای تاریخی و قابل توجهی مانند قلعه وان و کلیسای صلیب مقدس است که تاریخ این شهر را زنده نگاه می دارند. وجود گردشگران در شهر وان نه تنها مرهون بناهای تاریخی آن است بلکه به دلیل وجود مراکز خرید و هزینه های پایین زندگی در آن نیز می باشد. از این رو بسیاری از گردشگران از جمله ایرانی ها این شهر را برای تفریح و خرید انتخاب می نمایند. اگر شما نیز راهی شهر وان و به دنبال مکان اقامتی راحت برای خود هستید، می توانید ما را در این مطلب همراهی کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل های شهر وان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با هتل های شهر وان
برای رزرو هر هتل کافی است که بر روی نام آن ها کلیلک کنید.

1 . هتل رنسانس لایف وان(Ronesans Lıfe Hotel)

هتل رنسانس لایف یکی از هتل های شهر وان است. این هتل 4 ستاره در محله حافظیه وان قرار گرفته است. فاصله این هتل از موزه وان 1.3 کیلومتر و از تئاتر شهر وان 1.7 کیلومتر است. هتل رنسانس لایف تراس و سالنی مشترک را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

اتاق های هتل رنسانس لایف مجهز به دستگاه تهویه هوا، یخچال، تختخواب، حمام و تلویزیون مسطح با شبکه های ماهواره ای هستند. برخی اتاق های این هتل، اتاق های سیگار ممنوع و برخی نیز سوئیت و خانوادگی هستند. همچنین اتاق ها نمایی زیبا به شهر دارند.

هتل رنسانس وعده غذایی صبحانه را به صورت رایگان برای مهمانان هتل سرو می نماید. همچنین صبحانه های این هتل به صورت بوفه است.

خدمات این هتل در هر زمانی که مهمانان به آنان احتیاج داشته باشند، به آن ها یاری خواهند کرد.

فاصله ورزشگاه آتاتورک از این هتل 2.6 کیلومتر و فاصله فرودگاه وان از آن 4 دقیقه است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، بار، اینترنت وای فای پرسرعت، و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 10

آدرس: Alipaşa Mahallesi, Eski Cezaevi Cd. No:12, 65130 Van Merkez/Van, Turkey

2 . هتل الیت ورلد وان(Elite World Van Hotel)

یکی دیگر از هتل های شهر وان هتل 5 ستاره الیت ورلد وان است که معماری نئوکلاسیک را با معماری داخلی کاخ- مانند ترکیب نموده است. مهمانان این هتل می توانند از وای فای رایگان و یک اسپا در این هتل با حمام، سونا و استخر روباز بهره ببرند.

اتاق های مجلل هتل الیت ورلد مجهز به دستگاه تهویه هوا، تلویزیون LCD و یک مینی بار هستند. تمامی اتاق های این هتل عایق صدا هستند و یک حمام اختصاصی دارند.

در رستوران شیک هتل الیت ورلد انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می توانید امتحان کنید. همچنین در این هتل می توانید از طعم کیک های لذیذ با فنجانی قهوه لذت ببرید.

همچنین در هتل الیت ورلد یک مرکز تناسب اندام وجود دارد که مهمانان بعد از ورزش در آن می توانند حمام بخار بگیرند یا از خدمات ماساژ استفاده نمایند. این هتل به یک اتاقا ملاقات نیز مجهز است.

دریاچه وان در 6 کیلومتری هتل الیت ورلد قرار گرفته است. و فرودگاه فقط 8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

امتیاز: 9

آدرس: Bahçıvan Mh., Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 İpekyolu/Van, Turkey

3 . هتل دابل تری بای هیلتون وان( )

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های شهر وان است که تنها چند قدم با دریاچه وان فاصله دارد. این هتل 5 ستاره نمایی زیبا به دریاچه وان دارد و نمای داخلی آن لوکس است. اتاق های این هتل 5 ستاره، شیک و مدرن و مجهز به دستگاه تهویه هوا هستند. همچنین مهمانان هتل می توانند از وای فای رایگان و مرکز اسپا این هتل استفاده نمایند.

اتاقا های جادار و بزرگ هتل دابل تری بای هیلتون با مبلمان مدرن چیده شده اند. تمامی اتاق ها عایق صدا هستند و یک تلویزیون lcd دارند.

برخی اتاق ها یک تراس یا بالکن دارند که نمایی زیبا به دریاچه، شهر یا کوه ها دارند.

غذاهای محلی و بین المللی با طعمی منحصر به فرد به صورت بوفه باز در رستوران این هتل سرو می گردد. در رستوران اسپرانزا این هتل می توانید طعم بی نظیر غذاهای دریایی را امتحان کنید. همچنین این هتل یک بار دارد که در آن می توانید انواع نوشیدنی ها و نوشیدنی های غیر الکلی را نیز بنوشید.

مهمانان هتل دابل تری بای هیلتون می توانند از مرکز تناسب اندام، سونا و استخر سرپوشیده این هتل استفاده نمایند. همچنین یک حمام ترکی در این هتل وجود دارد.

فاصله فرودگاه وان از هتل دابل تری بای هیلتون 5 دقیقه با ماشین است. همچنین این هتل یک پارکینگ اختصاصی دارد.

این هتل برای زوج های جوان مناسب است و در میان زوج های جوان امتیاز 8.9 را کسب نموده است.

از دیگر امکانات هتل دابل تری بای هیلتون وان می توان به استخر، ترنسفر فرودگاهی، اسپا و مرکز سلامتی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، بار و صبحانه ای فوق العاده اشاره نمود.

امتیاز: 8.2

آدرس: İpekyolu Cad. 8. Km Edremit, Van , 65000 Van, Turkey

4 . هتل توپراک وان(Toprak Hotel)

هتل توپراک نیز یکی از هتل های شهر وان است. این هتل 3 ستاره مجهز به اتاق های سیگار ممنوع، سالن مشترک، وای فای رایگان و یک تراس می باشد. این هتل 3 ستاره خدمات بلیط و پارکینگ مخصوص دارد. این هتل یک میز پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق و تبدیل ارز برای مهمانان فراهم می نماید.

تمامی اتاق های این هتل یک اتاق نشیمن، حمام و سشوار دارند. همچنین یک یخچال برای هر اتاق در نظر گرفته شده است.

ورزشگاه آتاتورک در فاصله 3.4 کیلومتری از هتل توپراک قرار گرفته است در حالیکه فاصله دانشگاه یوزونجو ییل( Yuzuncu Yil ) از این هتل 14 کیلومتر است.

این هتل همچنین یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را در وان دارد.

از دیگر امکانات هتل توپراک می توان به ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و صبحانه اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: Bahcivan Mh. Meydan 1. Sokak no.8 İpekyolu, Van , 65130 Van, Turkey

5 . هتل لاچین آپارت( LAÇİN APART OTEL )

از دیگر هتل های شهر وان می توان هتل لاچین آپارت را نام برد که دوچرخه های رایگان، باغ و نمایی از شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل لاچین آپارت در وان قرار گرفته است و در 3.3 کیلومتری ورزشگاه آتاتورک واقع شده است. هتل لاچین در فاصله 700 متری موزه وان، 1.4 کیلومتری تئاتر شهر وان و 6 کیلومتری قصر وان قرار گرفته است.

این هتل یک میز پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

تمامی اتاق های این هتل یک اتاق نشیمن و یک تلویزیون مسطح دارند. همچنین اتاق ها مجهز به دستگاه تهویه هوا و یک میز هستند. همچنین هر اتاق یک تراس دارد.

صبحانه این هتل به صورت بوفه است.

هتل لاچین آپارت خدمات اتوکشی، و امکانات تجاری مانند دستگاه فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

جزیره آکدامار در 46 کیلومتری هتل لاچین آپارت و 13 کیلومتری دانشگاه یوزونجو ییل قرار گرفته است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان و صبحانه اشاره نمود.

آدرس: ARPACILAR SOKAK NO 11 BİNA, 65000 Van, Turkey

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فلای تودی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13964

به "آشنایی با هتل های شهر وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های شهر وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید